جایگزین مسیر

فابیو و زاها به کاردیف پیوستند

by | بهمن , ۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندو بازیکن منچستر یونایتد فابیو و زاها برای تکمیل قرارداد خود به کاردیف سفر کردند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس دو بازیکن خود را به کاردیف سیتی و به مربی این تیم که اوله گنارو سولسشایر بازیکن افسانه ای یونایتد بوده است تحویل داده است بازیکن برزیلی یونایتد یعنی فابیو به صورت دائم به کاردیف پیوست اما زاها به صورت قرضی در 24 ساعت آینده قرارداد خود را با باشگاه کاردیف ستی به امضا می رسانند.

این دو بازیکن می توانند برای بازی روز سه شنبه که در برابر تیم سابق خود یعنی یونایتد به میدان بروند و این می تواند بسیار جذاب باشد.

مویس به MUTV توضیح داد:ما برای فابیو خوشحال هستیم او بازیکن خوبی بود و برای او آرزوی موفقیت می  کنیم اما برادر او برای ما مهره ی ارزشمندی می باشد و در این جا کارهای بزرگی را باید برای ما انجام بدهد.

ما برای آنها آرزوی موفقیت داریم.باشگاهی دیگری نیز به دنبال آنها بودند اما در پایان ما احساس کردیم بازی در آنجا برای آنها خوب نیست من به آنها گفتم اگر من به اندازه ی کافی به شما بازی نمی دهم و می خواهید بازی کنید بیایید و با من صحبت کنید فابیو احساس کرد به بازی بیشتر نیاز دارد و ما قبول کردیم که او به کاردیف برود.

او درباره زاها که می خواست در یونایتد بازی کند گفت:او نیز می خواست بیشتر بازی کند و او را نیز به صورت قرضی به کاردیف دادیم ما دو پیشنهاد دیگر نیز برای این دو داشتیم اما احساس کردیم کاردیف گزینه بهتری می باشد در این لحضه از فصل من می خواهم تیم را به خوبی سازماندهی دهم.همچنین رفتن آنها به کاردیف و مربی آنها که اوله اسطوره ی یونایتد بوده است برای من خوب می باشد او می داند چگونه با آنها کار کند او بیشتر بازی های خود را در اینجا انجام داده است و من امیدوارم رفتن ویلف کمک خوبی به ما بکند چون در آینده ویلف بازیکن کلیدی ما خواهد بود.

۰ Comments