جایگزین مسیر

فالکائو خوشحال از به ثمر رساندن اولین گلش برای یونایتد

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۳

رادامل فالکائو امیدوار است تا اولین گلش برای منچستریونایتد, شروعی برای به ثمر رساندن گل های بیشماری با پیراهن این باشگاه باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فالکائو در چهارمین دیداری که برای شیاطین سرخ به میدان می رفت توانست اولین گلش را برای منچستریونایتد به ثمر برساند. در دیدار برابر اورتون در حالیکه بازی با نتیجه تساوی 1 بر 1 در جریان بود, در صحنه ای پس از اینکه تیم هاوارد به سختی توپ را از محوطه جریمه خودی دور می کرد توپ به دی ماریا رسید و او شوت محکمی روانه دروازه تافی ها کرد که در بین راه فالکائو توانست مسیر آن را تغییر بدهد تا گل پیروزی بخش شیاطین سرخ در دیدار برابر اورتون به ثمر برسد.

این مهاجم باتجربه در دیدارهای قبلی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته بود, بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت اما موفق به گلزنی نشده بود تا اینکه در این دیدار حساس خانگی موفق به گلزنی شد. این مهاجم کلمبیایی خوشحال است که بالاخره توانسته از زیر فشارها بیرون بیاید و در برابر هواداران خانگی یونایتد موفق به گلزنی شود.

او پس از بازی به شبکه باشگاه گفت:

وظیفه همه مهاجمان گلزنی است, این مسئله که من توانستم اولین گلم را بزنم, کمی باعث آسودگی خاطر من شد. امیدوارم در بازی های آینده گل های بیشتری بزنم. این اتفاق فوق العاده ای بود که من بتوانم اولین گلم را در الدترافورد بزنم. من به همراه همه هواداران از این گل لذت بردم و میخواهم همین جا از خدا, هواداران, هم تیم هایم, کارکنان و کادر مربیگری تشکر کنم.

سرمربی شیاطین سرخ لوئیز فن خال نیز پس از بازی در مصاحبه خود به این نکته اشاره کرد که با این مهاجم 28 ساله صحبت کرده است و به او گفته که با آرامش بیشتریبه کارش ادامه دهد.

او به این گل نیاز داشت. من با اون صحبت کردم و بهش گفتم که زیاد به خودش فشار می آورد تا گل بزند. او بازیکنی هست که در هر بازی گل می زند, اما اکنون مجبور شده خیلی صبر کند تا به اولین گلش برسد. اما حالا توانست گل بزند, عملکرد او بعد از وقفه بازی های ملی بهتر خواهد شد.

پس از کسب 3 امتیاز بازی به خاطر جاگیری خوب فالکائو در محوطه جریمه و عکس العمل سریع او , این مهاجم کلمبیایی چشم به آینده و حضور خود در منچستر پس از انتقال قرضی از موناکو دارد:

من و خانواده ام از بودن در اینجا خوشحال هستیم و می خواهیم سال های زیادی در منچستریونایتد بمانیم.

۰ Comments