جایگزین مسیر

فان در کران: رابین به این زودی ها از یونایتد جدا نخواهد شد

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

کارشناس فوتبال در کشور هلند, مارسل فن در کران مدعی شد که گزارشات اخیر درباره اینکه رابین فان پرسی به دنبال جدایی از منچستریونایتد می باشد و می خواهد به آرسنال برگردد, کاملا مضخرف می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این کارشناس فوتبال معتقد است که رابین فان پرسی برخلاف گزارشات اخیر منچستریونایتد را در پایان فصل جاری ترک نخواهد کرد و به آرسنال نیز احتمال ندارد, برگردد.

لینک کردن او با آرسنال خنده دار است. او بازیکن بسیار وفاداری است و رابین از آن نوع بازیکنان نیست که تند تند باشگاه عوض می کنند. تنها دلیلی که باعث شد او از آرسنال جدا شود, این بود که او می خواست جام های زیادی کسب کند.

او در آن زمان فکر نمی کرد که به این زودی ها تجربه کافی در آرسنال وجود داشته باشد تا او با این تیم جام های زیادی کسب کند.

این کارشناس در ادامه مصاحبه خود با سایت تاک اسپورت گفت که علی رغم صحبت های اخیر این مهاجم باتجربه هلندی او احساس می کند هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که این مسئله را بپذیریم که رابین یونایتد را ترک خواهد کرد.

او برای 8 سال در آرسنال بود و بیشتر مدت زمان دوران جوانی فوتبالی خود را در فاینورد سپری کرد. او تنها دو باشگاه در طول تمام دوران بازیگری خود داشته است.

من فکر نمی کنم تنها پس از یک فصل او به آرسنال برگردد یا منچستریونایتد را ترک کند, در طول 20 سال, او جایی بود که یک جام نیز کسب نکرده بود.

این کارشناس مدعی شد که رابین تا پایان دوران بازیگری خود در یونایتد باقی خواهد ماند و این مهاجم باتجربه یونایتد را ترک نخواهد کرد.

۰ Comments