جایگزین مسیر

فان پرسی می گوید از بازی کنار رونی لذت می برد

by | آذر , ۱۹ , ۱۳۹۲

برای اولین بار در ماه جاری رابین می تواند در بازی امشب برابر شاختار در کنار وین رونی در خط حمله منچستریونایتد بازی کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویز از قبل صعود خود به جمع 16 تیم نهایی را قطعی کرده اند اما با کسب نتیجه مطلوبی در این بازی می توانند به عنوان تیم اول گروه به دور بعد راه یابند.

رابین فان پرسی که پس از بازی با آرسنال بعد از مدت ها دوری از تیم به دلیل مصدومیت در بازی روز شنبه برابر نیوکاسل به ترکیب تیم برگشت در بازی امشب نیز می تواند از ابتدا در ترکیب یونایتد حضور داشته باشد. اما در بازی روز شنبه رونی به دلیل محرومیت در ترکیب تیم حضور نداشت و نتوانست در کنار رابین بازی کند اما بعد گذشت تقریبا یک ماه, دوباره در بازی امشب می توان زوج رونی و رابین را در خط حمله یونایتد ببینیم. حضور این دو بازیکن, امتیاز خاصی برای مویز خواهد بود و بازی کردن کنار رونی, رابین را هیجان زده کرده است.

رابین در مصاحبه ای با سایت اتحادیه فوتبال اروپا گفت: بیشتر از هر چیز دیگری من از تعاملی که با هم داریم لدت می برم, این مسئله باعث می شود تا هر دو ما دوست داشته باشیم که با هم بازی کنیم. ما هر دو این مسئله را تشخیص می دهیم که هنگامی که با هم بازی می کنیم, عملکرد بهتری داریم, زیرا ما هنگامی که با هم بازی می کنیم به خاطر همکاری مان هر دو قوی هستیم. این اصلی ترین مسئله در هر همکاری در خط حمله می باشد.

“هنگامی که شما طوری بازی می کنید که پست شماره 9 و 10 یعنی مهاجم اصلی و مهاجم دوم دارید, باید زوج ثابتی داشته باشید. مدافع چپ و وینگر چپ نیز باید همکاری خوبی با هم داشته باشند؛ همینطور هافبک ها؛ دو مدافع وسط, به همراه هر دو بک راست و چپ, باید همکاری خوبی با هم داشته باشند.”

“به همین خاطر, شما همه همکاری های کوچکی در همکاری بزرگی که بین همه بازیکن های تیم هست, دارید و من فکر می کنم این مسئله که شما می خواهید با هم کار کنید و تلاش می کنید به همدیگر پاس بدهید و بازی همدیگر را قوی تر کنید, بسیار مهم است. زمانی که شما کارها را با همکاری انجام می دهید همیشه قوی هستید, چه در هر ورزشی یا در زندگی.”

“با در اختیار داشتن بازیکنی در سطح وین, ما می توانین قوی تر و قوی تر بشویم و به تیم بهتری تبدیل شویم, حتی بهتر از آنچه که در حال حاضر انجام می دهیم. من فکر می کنم ما با همدیگر واقعا عالی بازی می کنیم, ما برای همدیگر موقعیت گل می سازیم و گل می زنیم و این همان چیزی است که من می خواهم. یک بازی او چند گل می زند, بازی بعدی من چند گل می زنم.”

“خوشبختانه ما همچنین گل های زیادی با پاس های وینگرها می زنیم, این مسئله نیز, اهمیت دارد و همچنین پاس هایی که هافبک ها می دهند. اما این مسئله مهم است که این همکاری بهتر شود و حتی قوی تر از گذشته شود.”

۰ Comments