جایگزین مسیر

فدراسیون فوتبال ایرلند جدایی روی کین را تکذیب کرد

by | اردیبهشت , ۸ , ۱۳۹۳

بر طبق شایعات منتشر شده, احتمالا لویی فن خال هدایت یونایتد در فصل آینده را برعهده بگیرد, گفته می شود این مربی هلندی روی کین را به عنوان دستیار خود انتخاب خواهد کرد. اکنون فدراسیون فوتبال ایرلند به انتشار این خبر واکنش نشان داده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال ایرلند, جان دلانی شایعات درباره لینک شدن کمک مربی تیم ملی ایرلند, روی کین با منچستریونایتد را رد کرد.

در چند روز اخیر شایعه شده بود که هافبک سابق شیاطین سرخ در مقام دستیار فن خال به منچستریونایتد بازمی گردد. اما اکنون دلانی احتمال جدایی کین از تیم ملی ایرلند و ملحق شدنش به منچستریونایتد را تکذیب کرده است.

دلانی به Irish Examiner گفت:

من دیروز با مارتین اونیل درباره این موضوع صحبت کردم و کاملا از روی و او انتظار دارم که در کنار تیم ملی ایرلند باشند و این تیم را برای رسیدن به یورو ۲۰۱۶ هدایت کنند.

شایعات بسیار زیادی درباره مربی بعدی یونایتد در ماه های اخیر شنیده می شود, اما آنچه که ما از بابت آن اطمینان داریم این است که مارتین و روی کنار ما خواهند ماند.

دلانی همچنین درست بودن این فرضیه که شاید روی کین هم در یونایتد مربیگری کند و هم در تیم ملی ایرلند به شغل خود ادامه دهد را رد کرد.

من فکر نمی کنم هیچ کسی بتواند هر دو این شغل ها را انجام بدهد. شما یا باید برای ایرلند کار کنید یا برای یک باشگاه.

۰ Comments