جایگزین مسیر

فدریکو ماکدا می خواهد یونایتد را ترک کند

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۲

فدریکو ماکدا زمانی می تواند الدترافورد را ترک کند که قرار داد او به پایان رسد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بر طبق گفته مدیر برنامه های این بازیکن, فدریکو ماکدا قصد دارد در تابستان آینده باشگاه منچستریونایتد را ترک کند.

این بازیکن ایتالیایی پس از زدن گلی زیبا در اولین بازی رسمی خود برابر استون ویلا در سال 2009 که , لحظه مهمی نیز برای قهرمانی باشگاه در لیگ برتر محسوب می شد, به نظر می رسید, مبدل به ستاره ای شود.

اما از آن زمان به بعد, این بازیکن 21 ساله نتوانست انتظارات را برآورده سازد, برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اصلی بجنگد و اکنون خودش برای آینده ای به دور از الدترافورد آماده می کند.

بیا به سایت خبری ایتالیایی گفت: متاسفانه, هیچ خبری نیست.

“ارزیابی که باشگاه منچستریونایتد انجام داده است با وضعیت این بازیکن که به انتهای قرارداد خود می رسد یکسان نیست.”

“امسال او در منچستر بازی خواهد کرد, تا قرارداد او با شیاطین سرخ به پایان رسد و سپس او آزاد خواهد بود تا باشگاه را ترک کند.”

از قرارداد ماکدا با یونایتد کمتر از 12 ماه باقی مانده است و پس از شکست در به نمایش گذاشتن عملکردی مطلوب در زمانی که به طور قرضی در سمپدوریا, کوینز پارک رنجرز و اشتوتگارت داشت, غیر محتمل است که با گزینه هایی که دیوید مویز در اختیار دارد, این بازیکن قرارداد جدیدی دریافت کند.

مویز مهاجمان بااستعداد زیادی در اختیار دارد, کسانی همچون رابین فان پرسی, وین رونی, دنی ولبک و خاویر هرناندز که همه برای قرار گرفتن در ترکیب 11 نفزه تیم رقابت می کنند.

گزارشات حاکی از این است که این ستاره جوان قبل از جدایی دائمی از باشگاه در تایستان آینده, قرض داده شود, تصور بر این است که تیم دسته اولی دانکستر تمایل به جذب او را دارد.

 

۰ Comments