جایگزین مسیر

فراموشش کنید ! هواداران یونایتد نمی توانند اجازه دهند شایعه ی فابرگاس دوباره تابستانشان را خراب کند

by | اردیبهشت , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-تابستان گذشته منچستریونایتد بی پروایانه برای انتقالی غیرممکن، یعنی خرید سسک فابرگاس هافبک بارسلونا اقدام کرد.

با وجود تیترهای فراوانی که چیز دیگری می گفتند، این غیرممکن بودن، وقتی یار سابق آرسنال در جایی که بود ماند، ثابت شد. حرکت یونایتد برای متقاعد کردن بازیکنی که از ابتدا به نظر می رسید برای به دست آوردنش شانسی وجود ندارد نابخردانه بود.
فابرگاس بعدا گفت که پیشنهاد یونایتد را دوست داشته است! او این حرف ها را وقتی زد که در چند بازی به چشم می آمد و فرم خوبی در ترکیب قهرمان اسپانیا داشت.اما آن فرم خوب ادامه نیافت. همانطور که بارسلونا از کورس قهرمانی لیگ و همینطور از اروپا توسط پدیده ی این فصل، اتلتیکو مادرید جا ماند.
اما چنین به نظر می رسد که این داستان، بعضی رسانه ها را برانگیخته تا دوباره از تماس یونایتد با این اسپانیایی راجع به انتقالی دیگر بگویند.اما طرفداران قهرمانان دورمانده (از جام)، نباید خیلی هیجان زده شوند. در واقع آن ها همگی باید شایعات جدید درباره ی فابرگاس را فراموش کنند.
ادامه ی داستان به ادعای موندو دپورتیوو اینطور است که بارسلونا آماده است به پیشنهادات ( بالا ) برای فابرگاس گوش کند.از این رو، یونایتد دوباره اسمش را در این جریان می بیند.
چه تونی کروس این تابستان بیاید، یا تابستان آینده یا هیچ وقت نیاید، فابرگاس مانند یک کشتی است که خوب می داند به سوی کجا بادبان بکشد. توپچی سابق به انگلستان برمی گردد. اما مسلما فقط به شمال لندن خواهد رفت…
آیا بارسا واقعا بازیکنی که به خصوص کنار ژاوی می تواند خلاقیت بیشتری را به این تیم بیفزاید خواهد فروخت؟
نه. هواداران یونایتد عاقلانه شایعات اخیر را نادیده می گیرند و بر روی هدف های واقعی تری تمرکز می کنند. با اینهمه، نتیجه ی این شایعات اعصاب خردکن اغلب چیزی جز ناامیدی نیست و این در مورد فابرگاس کاملا صدق می کند.

۰ Comments