جایگزین مسیر

فردیناند:”قهرمان لیگ شدن با مویز استثنائی خواهد بود”

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند معتقد است قهرمان شدن در لیگ برتر با مربیگری دیوید مویز “امری خاص و ویژه ” خواهد بود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – ریو فردیناند در یک مصاحبه با روزنامه سان اظهار داشت که قهرمانی دوباره در لیگ برتر بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن، برای باشگاه امری مهم و حیاتی خواهد بود.

متن مصاحبه ی وی را در زیر میخوانید
“قهرمانی در لیگ با مویز فوق العاده خواهد بود”
“فصل قبل وقتی توانستیم قهرمانی بیستم را کسب کنیم یکی از بهترین فصل ها را رقم زدیم ولی این امر اکنون کمی سخت تر شده است . بردن این جام در اولین سالی که مربی جدیدی امده است امری ویژه خواهد بود”
مدافع سابق تیم ملی انگلیس اضافه کرد که مویز در الدترافورد فردی موفق خواهد بود و به دنبال بازیکنانی است که به کسب جام در خانه ی جدیدش به او یاری رسانند.
“مویز یک فوتبال دوست واقعی و مرد روراستی است”
“او بسیار به اخلاق و نظم و انضباط اهمیت می دهد و بدیهی است که تشنه ی موفقیت است. ما با این مربی شانس خوبی برای قهرمانی داریم.”
“هر سال وقتی به پایان یک فصل میرسیم ،ما روی فصل اینده متمرکز میشویم و اینکه قرار است در فصل اتی چه کار هایی انجام دهیم”
“ما همیشه در مورد پیشرفت بیشتر نسبت به فصل گذشته صحبت می کنیم ، حتی با تغییر مربی نیز تفاوتی در ان بوجود نمی اید”

 rio170613

“اگر منچستر یونایتد شما را بخواهد ، پیشنهادشان را قبول می کنید . حتی اگر بازیکن بزرگ و با کیفیتی باشید در یونایتد به یک بازیکن بهتر تبدیل میشوید. کریستیانو رونالدو هم وقتی از اسپورتینگ به یونایتد پیوست به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شد.”
“بازیکنانی مثل رایان گیگز، روی کین ، دیوید بکهام و اندی کول ، همگی در یونایتد به بازیکنانی بزرگ تبدیل شدند. با این زمینه شما نمیتوانید معتقد باشید که کسی نخواهد به یونایتد بپیوندد.”
“قطعا به ما دستمزد های خوبی پرداخت میشود ، ولی برای من این بیشتر اهمیت دارد که در باشگاهی باشم که در ان همه از موفقیت لذت می برند و از لحاظ تاریخ و قدمت بهترین باشگاه جهان باشد تا اینکه بخواهم مقدار پول بیشتری از یک باشگاه دیگر دریافت کنم.”
” من میتوانستم یونایتد را به خاطر پول بیشتر ترک کنم ولی این موضوع هیچوقت من رو تحریک نکرد . من بهترین دوران را اینجا گذرانده ام”
“اگر شما ارزوی این را دارید که برای خود در یک باشگاه بزرگ اسمی دست و پا کنید ، پول نباید فاکتور برجسته و تعیین کننده باشد.”
“به عنوان بازیکنی که بین 23 تا 27 سال سن دارد این (موفقیت و تاریخ و…) همان چیزی است که باید به دنبالش باشید. این نشان میدهد که شما خواهان کسب قهرمانی هستید.”

۰ Comments