جایگزین مسیر

فردیناند:”یونایتد با اغاز سخت مشکلی ندارد”

by | خرداد , ۳۱ , ۱۳۹۲

چندی پیش لیست بازی های فصل 2013/14 لیگ برتر اعلام شد و به نظر میرسد یکی سخت ترین اغاز ها برای منچستر یونایتدی رقم خورد که سعی دارد به زندگی بدون سر الکس عادت کند.

.

.

.

.

.

.

 پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – ریو فردیناند مدافع جسور و جنگنده تیم منچستریونایتد می گوید موفقیت در یک اغاز دلهره اور برای دفاع از قهرمانی شیوه ی مناسبی برای اغاز حکمرانی دیوید مویس می باشد.
لیست بازی های پریمیر لیگ فصل 2013/14 چندی پیش اعلام شد که طبق ان یونایتد در اولین بازی با قهرمان لیگ کاپ در خانه حریف روبرو می شود و سپس اولین بازی خانگی خود را در برابر چلسی و مربی جدیدش مورینیو برگزار میکند  وبعد از ان در انفیلد،زمینی که هیچگاه مویس در ان به عنوان مربی به پیروزی دست نیافته است، به مصاف رقیب دیرینه خود ،لیورپول، می روند.
هفته های طوفانی مویس در اینجا به پایان نمیرسد و در هفته پنجم باید در ورزشگاه اتحاد رو در روی منچستر سیتی قرار بگیرند.
با انکه این یک شروع سخت برای قهرمان لیگ به نظر میرسد ولی ریو فردیناند می گوید این دقیقا چیزی است که مربی و بازیکنان خواهان ان هستند.
“این اغاز موجب تمرکز حواس همگی ما میشود و وقتی در تمرینات پیش فصل شرکت میکنیم میدانیم که از همان ابتدا باید از زمین مسابقه پیروز و موفق خارج شویم.”
“اگر بتوانیم از پنج یا شش بازی ابتدای فصل سربلند خارج شویم انگاه اوضاع برای ما بسیار خوب میشود، چه کسی میداند که چه چیزی ممکن است اتفاق بیوفتد؟”
هنگامی که مویس با شیاطین سرخ قرارداد امضا کرد عده ای معتقد بودند که انتخاب او نادرست بوده است چرا که در ده سال حضور در اورتون حتی یک جام را نیز نتوانسته بود کسب کند ولی فردیناند از سرمربی جدید شیاطین سرخ حمایت می کند و می گوید :
” بالاخره هر چیزی باید از جایی شروع شود. من هم قبل از حضورم در یونایتد هیچ جامی نبرده بودم ولی در اولین فصل حضورم در یونایتد توانستم جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرم.”
“من فکر میکنم که دیوید مویس هم همین شرایط را خواهد داشت. من فکر میکنم که ما با شرایط خوب و با  نیروی بیشتری به زمین مسابقه قدم خواهیم گذاشت، او(مویس) کاری میکند که بازیکنان بازده بیشتری نسبت به قبل داشته باشند”
ما از هیچ کس نمیترسیم . ما قهرمانیم و بقیه ممکن است بیشتر از ما بترسند . من میگویم که رقابت قهرمانی بین یونایتد ،چلسی و سیتی خواهد بود”

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امروز تولد یکی از نویسنده های گل سایت ،رضا پویا، هستش . تولدت مبارک داش رضا گل

فکر کنم دیگه اخرین خردادی بود

    

۰ Comments