جایگزین مسیر

فردیناند: شاید لازم است مگوایر برای مدتی استراحت کند

by | مهر , ۲۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – ریو فردیناند معتقد است که سرمربی نروژی شیاطین سرخ باید تصمیمی مشابه به تصمیم سر الکس فرگوسن اتخاذ کند تا شرایط و اوضاع هری مگوایر بهتر شود.

اسطوره باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه به این اشاره دارد که مدتی استراحت برای مدافع ملی پوش انگلیسی برای او لازم و مناسب است.

هری مگوایر گرونترین مدافع تاریخ فوتبال، در ماه آگستی که گذشت توسط پلیس پلیس یونان در یکی از جزایر این کشور دستگیر شد و پس از آن حادثه با مشکلات زیادی روبرو بوده و در فرم خوبی به سر نبرده است.

گرفتن کارت قرمز در جریان شکست ۱-۰ انگلستان در مقابل دانمارک شرایط را برای این مدافع سخت تر کرد. فردیناند به سولسشائر پیشنهاد می‌کند کاری که در گذشته فرگوسن با او کرده است را در قبال هری مگوایر نیز انجام داده و مدتی به او اجازه استراحت بدهد.

فردیناند به BBC Sport گفت:

من نیز در چنین شرایطی بوده‌ام. گاهی اوقات لازم است شما کنار گذاشته شوید. تصمیم مهمی پیش روی اوله است و فکر می‌کنم نقش مهمی در این مسئله و حل کردن مشکل مگوایر خواهد داشت. شاید زمان آن رسیده است که به او اجازه دهد مدتی استراحت کرده، خودش را جمع و جور کند و دوباره اعتماد به نفس خود را بدست آورد.

فکر می‌کنم در بازی خارج از خانه مقابل میدرلزبرو بود که من کنار گذاشته شدم، سرمربی به من گفت خودت را جمع و جور کن، به شرایط آرمانی خود بازگرد، خب تمرین و دوباره در ترکیب حضور پیدا می‌کنی. چنین اتفاقی برای من افتاد و من با آن مشکلی نداشتم.

این که گاهی کمی فشار از روی شما برداشته شود به شما کمک می‌کند.

۰ Comments