جایگزین مسیر

فردیناند: منچستر نمی تواند قهرمان لیگ شود

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-مدافع سابق منچستر معتقد است که تیم لوییس فن خال فصل را در در میان ۴ تیم برتر لیگ به پایان خواهد رساند اما نه به عنوان قهرمان.

منچستر روز شنبه با گل های دنی بلیند، آندر هررا و آنتونی مارشال موفق به شکست ۳-۱ لیورپول شد.

در حالی که فقط منچستر سیتی از تیم لوئیس فن خال بالاتر است دفاع سابق شیاطین سرخ اذعان می دارد که آن ها نمی توانند حریفی جدی برای قهرمانی باشند.

فردیناند به تلگراف گفت:

آن ها در ۴ تای برتر خواهند ایستاد، اما فکر نمی کنم برای قهرمانی نزدیک شوند.

فلسفه کاملا از آن چه که قبلا وجود داشت متفاوت است. فلسفه آن ها برای الان این است که خوب ما توپ را بیشتر از شما در اختیار خواهیم داشت پس شما فضای راحتی به دست نخواهید آورد. خفه کردن تیم حریف با دردست داشتن موقعیت اولین کار دفاع ما است.

طرفداران منچستر باید بروند و دوباره عقایدشان را بروز کنند که چگونه باید منجستر را تماشا کنند.انتظار نداشته باشید که فوتبال روان ،تهاجمی و حملات ناگهانی را ببینید.{بازی منچستر} کاملا استاتیک است.آن ها تیم های دیگر را زیر فشار شدید قرار می دهند.

فن خال به اندازه نیاز بزرگ، محکم و با تجربه است تا بداند که قرار نیست همه از سبکش لذت ببرند.

مخارج منچستر از زمان انتخاب به عنوان سرمبی به طور فوق العاده ای افزایش یافته است اما فردیناند قانع نشده است که این کارها آن ها را طرف بهتری نسبت به رقبا قرار می دهد.

فکر کنید، پول زیادی خرج کرده اید اما دفاع وسط کجاست؟ دالی بلیند؟ بلی او یه بازیکن عالی و همه کاره است اما نه یک دفاع.

او نمی تون به اندازه یک دفاع طبیعی سریعا خطر را تشخیص دهد. در موقعیت هایی اون نمی تواند تصمیم بگیرد. او راحت نیست. دنی عادت نکرده است که در موقعیت های خاصی قرار بگیرد و زمانی که توپ در پشت است او نمی تواند برسد.

مدافع ۳۶ ساله شیاطین سرخ بعد از ۱۲ سال حضور در منچستر قبل از بازنشستگی به کوئینز پارک رنجرز ملحق شد اگرچه از این که مجبور به ترک شده یونایتد ناراضی بود.

همه چیز در حال تغییر است به غیر از مسئول چمن و رئیس.

من با نمانیا حرف می زدم و هر دو موافق بودیم که این تغییرات با توجه به شخصیت ها و سیاست های نقل و انتقالات نامعقول است. ما موافقیم که اگر در زمان ما، ۵۰ ملیون پوند خرج می کردیم چه قدر می بردیم؟

۰ Comments