جایگزین مسیر

فرد: تیمی به مانند یک لژیون داریم

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – فرد هافبک برزیلی شیاطین سرخ از شروع فصل فرم خوبی داشته و هر وقت از اول به میدان رفته است، شاگردان اوله گونار سولسشائر با شکست روبرو نشده‌اند.

فرد در مصاحبه‌ای که با ESPN برزیل داشت در مورد بازیکنان و روابط بین آنها در تیم صحبت کرد. او در مورد برونو فرناندز گفت:

او بازیکنی بود که به اینجا آمد و از خود مسئولیت پذیری نشان داد. بازیکن فوق‌العاده‌ای است و همه شاهد این قضیه بودند. خارج از زمین هم شخصیت عالی دارد، به نوعی رهبر تیم ماست. به یک زبان صحبت می‌کنیم(لاتین) و همیشه باهم هستیم. اکنون الکس(تلس) را هم در تیم داریم که به زبان لاتین صحبت می‌کند.

برونو بازیکنی است که بسیار طرفدارش هستم و امیدوارم چه در یونایتد و چه در تیم ملی پرتغال عملکرد عالی داشته باشد.

او در مورد اسکات مک تامینی که در چندین بازی در کنار او خط هافبک منچستریونایتد را تشکیل داده است گفت:

او بازیکن جوانی است که انگار تجربه بسیار بالایی دارد، کسی هست که همیشه در حال سخت تمرین کردن می‌باشد.

فرد در مورد الکس تلس هم وطن خود که به تازگی به منچستریونایتد پیوسته است نیز لب به سخن گشود:

خارج از زمین همیشه به ما کمک می‌کند که یک برزیلی دیگر در منچستر داشته باشیم، ما مانند یک لژیون (ارتش روم باستان) می‌باشیم و این خیلی خوب است. فرقی نمی‌کند که در کدام تیم بازی کنیم، رقابت فقط در داخل زمین وجو دارد و خارج از زمین همیشه در کنار هم خواهیم بود.

مسئله‌ و خبری که به شدت در آمریکا جنوبی پوشش داده شده است، کمپین مارکوس راشفورد است که برای تامین غذا کودکان گرسنه تشکیل شده است. ESPN برزیل در این مورد از فرد پرسید و او پاسخ داد:

او داخل زمین فوتبال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در خارج از آن حتی بهتر بوده است. کمپین او را دنبال می‌کنم، کاری که او در حال انجامش است استثناییست. بسیار از ما بازیکنان از سطح پایین جامعه به اینجا رسیده‌ایم و بعضی از این افراد از گرسنگی رنج بردند و بعضی‌ها نه. او متعهد است که به کودکان کمک کند و این مسئله بسیار مهمی است و من از این بابت خیلی خوشحالم. به احترام این بازیکن جوان ولی با چنین ذهنیتی، کلاه از سر بر می‌دارم.

 

۰ Comments