جایگزین مسیر

فروشی های یونایتد به انتخاب هواداران

by | تیر , ۵ , ۱۳۹۴

هواداران منچستریونایتد مایل هستند تا فن خال 6 بازیکن تیم را به فروش برساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- به گزارش منچستر ایوینینگ نیوز طبق نظرسنجی هواداران شیاطین سرخ مایل به فروش 6 بازیکن خود هستند که نام یکی از آن ها رابین فن پرسی می باشد.

سه ماه قبل وقتی فن پرسی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد 58.9 درصد هواداران منچستریونایتد امیدوار به فروش بازیکن هلندی در این تابستان شدند.

همچنین در ماه مارس 69 درصد هوادران خواستار فروش این مهاجم حتی با قیمت کم تر شدند. فن پرسی نتوانسته هواداران یونایتد متقاعد به نگه داشتن خود کند.

فن پرسی که در ماه آگوست 32 ساله شد , در فصل گذشته تنها 11 گل به ثمر رساند و این بد ترین عملکرد او از فصل 2007-2008 بوده است.

 

اما 83.8 درصد هواداران منچستریونایتد مشتاق هستند جانی اونز مدافع 27 ساله شیاطین سرخ هر چه سریع تر این تابستان تیم یونایتد را ترک کند.

با اینکه یک سال از قرارداد او باقی مانده اما به او قرار داد جدیدی از طرف سران باشگاه یونایتد پیشنهاد نشده است.

بنابر این جانی اونز دومین کسی است که طرفداران یونایتد مایل هستند او به فروش برسد.

فصل گذشته اونز فقط 17 بازی برای یونایتد انجام داد و به دلیل مصدومیت و محرومیت او 5 ماه نتوانست برای یونایتد بازی کند.

 

نفر سومی که در این لیست قرار می گیرد نانی می باشد.

 

با اینکه کمی علاقه به این بازیکن وجود دارد اما به نظر می رسد او با 7 میلیون پوند تا هفته آینده به فنرباغچه ترکیه خواهد پیوست.

او که فصل گذشته را در اسپورتینگ لیسبون توپ میزد فقط 29.7 درصد هواداران یونایتد مایل به حفظ و عدم فروش این وینگر پرتغالی شدند. او در سپتامبر 2013 به مدت 5 سال با یونایتد تمدید کرد اما مصدومیت طولانی او موجب شد تا افت کند و از شرایط آرمانی دور شود.

نانی پس از 8 سال در آستانه ترک یونایتد است.

نفر چهارم لیست کسی نیست جز خاویر هرناندز .

خاویر هرناندز که فصل قبل به طور قرضی در رئال مادرید بازی میکرد موفق شد با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز برسد. در آن زمان لوئیز فن خال در مصاحبه ای اعلام کرد که چیچاریتو در برنامه های او برای فصل بعد جایی ندارد.

به نظر می رسد هرناندز نیز فروخته خواهد شد.

هرناندز در فصل قبل فقط دو بازی برای یونایتد انجام داد.

نفر پنجم این لیست رافائل داسیلوا  دفاع راست برزیلی یونایتد  می باشد. رافائل بازیکن دیگری است که پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن افت کرد و از این واقعه آسیب دید. 53.5 درصد هوادران یونایتد رای به فروش این بازیکن 25 ساله دادند.

او فصل قبل دچار مصدومیت شد و موجب شد که ذخیره آنتونیو والنسیا شود.

و نفر آخر آندرس لیندگارد می باشد. او در دو سال گذشته بازی کمی انجام داده است و فصل گذشته نیز برای یونایتد بازی نکرد. 4 سال و نیم نیمکت نشینی موجب شده است تا لیندگارد به فکر ترک منچستریونایتد بیفتد و هواداران مایل به ماندن او نیستند.

نظر شما چیست؟ شما با فروش کدام بازیکنان موافق و مخالف هستید؟

۰ Comments