جایگزین مسیر

فرگـوسن : اکنون یونایتد قدرتمندتر از سال 99 است

by | بهمن , ۲۸ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن معتقد است که تیم فعلی منچستر یونایتد قوی تر از تیم یونایتد در سال 1999 است که توانست یک سه گانه ی تاریخی را رقم بزند.
شیاطین سرخ 14 سال قبل، اولین تیم انگلیسی لقب گرفتند که توانسته است در یک فصل، در سه جام بزرگ قهرمان شود.آنها در آن سال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان، قهرمان شدند.

در حال حاضر، تیم فرگوسن به دنبال تکرار این شاهکار است، آنها با 12 امتیاز اختلاف در صدر لیگ برتر هستند، در حالی که یک بازی تا حضور در جمع 8 تیم برتر باشگاههای اروپا در پیش دارند و دوشنبه هم در دور پنجم جام حذفی به مصاف ردینگ خواهند رفت.

فرگوسن گفت: ” در حال حاضر، ما یک تیم قوی تر هستیم. هنگامی که ما به فینال (لیگ قهرمانان اروپا) رسیدیم، کین و اسکولز محروم بودند، اما تنها هنینگ برگ آسیب دیده بود. ”

“من نمی توانستم از جاناتان گرینینگ که فقط یک یا دو بار برای تیم اول بازی کرده بود، استفاده کنم. ”

” برای او نشستن بر روی نیمکت یک افتخار بود.این به شما یک ایده درباره ی قدرت تیم می دهد. ”

اما در حالی که مربی اسکاتلندی اذعان می کند که رویای تکرار آن مسائل خوب است، او مصمم است که تیمش تمرکز خود را برای یک پایان خوب در این فصل از دست ندهد.

فرگوسن اضافه کرد : ” این خوب است که به دنبال این چیزها باشیم و می دانم که چگونه آن را در آن زمان خاص انجام دهم. ”

” اما واقعیت این است که ما نباید کنترل خودمان را از دست بدهیم، به ویژه در جام حذفی که هر چیزی می تواند رخ دهد. شما نمی خواهید شوکه شوید. ”

“در نظر بسیاری از مردم، در روز دوشنبه (ممکن است شگفتی رخ دهد)، بله، این ردینگ است.در حال حاضر ما فقط در مادرید بوده ایم، آن یک شب بزرگ بود، روز دوشنبه مراقبت خودمان خواهیم بود. ”

” در روز دوشنبه نباید تمرکز خودمان را از دست بدهیم. ما باید مراقبت باشیم. ”

” ما باید عملکرد خوبی داشته باشیم و به حریف خود احترام بگذاریم و این یک واقعیت است که جام حذفی می تواند باعث ایجاد شوک شود. “

۰ Comments