جایگزین مسیر

رئیس فرگوسن: وین رونی جایی نمی رود

by | فروردین , ۳۱ , ۱۳۹۲

چند روز پیش روزنامه‌ “سان” انگلیس از جدایی وین رونی از منچستریونایتد و پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن خبر داده بود.

به گزارش ایسنا،سرآلکس فرگوسن، سرمربی شیاطین‌سرخ خبر توافق رونی و پاری‌سن‌ژرمن را رد و اعلام کرد که رونی تا پایان قراردادش در اولدترافورد می‌ماند.

از قرارداد رونی با منچستریونایتد دو سال دیگر باقی مانده است اما با توجه به پیوستن روبین فان‌پرسی به این تیم و شایعه علاقه فرگوسن به خرید فالکائو در فصل جابه‌جایی تابستانی، احتمال جدایی این مهاجم ملی‌پوش زیاد به نظر می‌رسد.

فرگوسن در واکنش به خبر پیوستن رونی به پاری‌سن‌ژرمن گفت: فکر نمی‌کنم که چنین چیزی اتفاق بیفتد. نمی‌توانم دراین‌باره صحبت کنم. در دیدار برابر وستهام او را تعویض کردم؛ چرا که روز خوبش نبود و همچون کاگاوا مفید ظاهر نشد. در آن دیدار عقب بودیم و باید به گل دست می‌یافتیم. رونی در بسیاری از بازی‌ها تیم ما را نجات داده است اما در بازی با وستهام کاگاوا بهتر ظاهر شد.

ناصر الخلیفی، رییس متمول باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از علاقه خود به جذب رونی خبر داد و گفت: رونی بازیکن خوبی است. او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. همه می‌خواهند این مهاجم خوب را به خدمت بگیرند. ما هم دوست داریم او را در تیم خود ببینیم، اما هنوز مذاکره‌ای با او نداشته‌ایم.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن هم رونی را به جدایی از شیاطین‌سرخ تشویق کرد: رونی اگر می‌خواهد بخشی از مهترین پروسه فوتبالی حال حاضر باشد، باید تنها به یک تیم بپیوندد و آن پاری‌سن‌ژرمن است. این تصمیمی است که باید خود او بگیرد. پروسه ما در پاری‌سن‌ژرمن کاملا گویاست. ما فقط در پی سلطه بر فوتبال فرانسه نیستیم بلکه می‌خواهیم به یکی از بهترین تیم‌های اروپایی تبدیل شویم. علاقه رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به جذب رونی درک می‌کنم؛ چرا که او جزو 10 مهاجم برتر کنونی جهان فوتبال است.

۰ Comments