جایگزین مسیر

فرگوسن:می خواستم در کریسمس خداحافظ کنم

by | اردیبهشت , ۲۳ , ۱۳۹۲

سایت گل- سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرده که تصمیم داشته تا در کریسمس گذشته از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

این سرمربی اسکاتلندی بعد از 26 فصل حضور روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد ، 4شنبه گذشته اعلام کرد که در پایان رقابت های این فصل بازنشسته خواهد شدوالبته به این نکته اشاره کرد که سعی کرده بوده تا این خبر را سری و مخفی نگاه دارد و حتی تصمیمش را به اعضای خانواده اش هم نگفته بوده.

فرگوسن در صحبت هایی به اسکای سپورتس گفت:« کریسمس پیش می خواستم خداحافظی کنم. وقتی خواهر کتی (همسرم) فوت کرد، اوضاع کمی تغییر کرد. او خیلی تنها شد و من فکر می کنم که خیلی در زندگی ام به او مدیونم. در طول 47 سال اخیر او رهبر خانواده بود و از سه پسرمان مراقبت کرد و خودش را وقف من و خانواده نمود و حالا نوه های زیادی دارد. نوه هایمان دور او را می گیرند و فکر می کنم که شما می دانید که با فوت خواهر کتی، او بهترین دوستش را از دست داد.و حالا من وقت و زندگی ام را به او مدیونم.»

سرمربی یونایتد ادامه داد:« این خیلی مهم بود تا با عنوان قهرمانی از دنیای مربیگری کنار بروم. این برای این باشگاه هم خیلی مهم است. این مهمترین کاری بود که من می خواستم دراین باشگاه انجام دهم؛ تا یک برنده باشیم. تصمیم برای خداحافظی هم تصمیم سختی بود. حتی من این تصمیم را به نزدیک ترین اعضای خانواده ام هم نگفتم. در ماه مارس با سه پسرم صحبت کردم. برادرم تا سه شنبه شب از ماجرا خبر نداشت. چون من اول می خواستم به بازیکنانم و اعضای کادر فنی ام این را بگویم. ولی متاسفانه این شایعات به رسانه ها درز کرد. اخباری که نباید به بیرون درز کنند، به رسانه ها می رسند و به همین خاطر ما به سرعت این خبر را رسمی نمودیم.»

۰ Comments