جایگزین مسیر

فرگوسن به دنبال‌ ساخت تیم بزرگ‌ دیگری است

by | اردیبهشت , ۳ , ۱۳۹۲

هافبک ولزی و کهنه‌کار منچستریونایتد اعلام کرده که الکس فرگوسن به دنبال ساخت تیم بزرگ دیگری برای رسیدن به قهرمانی‌های بیشتر است.

رایان گیگز معتقد است الکس فرگوسن در حال ساخت تیم‌ بزرگ دیگری است تا بتواند باز هم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد.

به گزارش فارس، پیرمرد اسکاتلندی شب گذشته و پس از پیروزی 3 بر صفر منچستریونایتد برابر استون ویلا توانست سیزدهمین جام قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد.

گیگز که بیست و پنجمین جام معتبر قهرمانی در دوران پر افتخار ورزشی خود را به دست آورده بود اعلام کرد 7 نفر از هم‌تیمی‌های وی نخستین جام قهرمانی خود را به دست آورده‌اند و در ابتدای راه رسیدن به قهرمانی‌های بسیار بیشتری قرار گرفته‌اند.

«تعداد زیادی بازیکن جوان در ترکیب تیم‌ ما قرار داشتند که از قهرمان نشدن در فصل گذشته درس گرفته و با نمایش فوق العاده‌ای که در این فصل از خودشان به نمایش گذاشتند عنوان قهرمانی را به دست آوردند. آنها ثبات بسیاری در طول فصل از خودشان نشان دادند که برای بازیکنان جوان بسیار عالی است.»

وی در ادامه گفت: می‌دانم که الکس فرگوسن به دنبال ساخت تیم جدیدی برای رسیدن به قهرمانی‌های دوباره است. او در جلسه‌های تمرینی همواره به عنوان اولین نفر در زمین حاضر است و اشتیاقی که برای تمرین و رسیدن به موفقیت دارد را به همه بازیکنان و اعضای باشگاه انتقال می‌دهد. به نظر من همه چیز به مربی یک تیم بستگی دارد. او است که با انتخاب بازیکنان و اعضای کادر فنی خوب می‌تواند به موفقیت یک تیم کمک کند. فرگوسن انسان فوق العاده‌ای است و شایسته تمام موفقیت‌هایی است که به دست آورده زیرا خیلی سخت و محکم کار می‌کند. خیلی خوش شانس بوده‌ام که در این مدت زیاد توانسته‌ام با او کار کنم.

۰ Comments