جایگزین مسیر

فرگوسن :رونی می خواهد منچستر را ترک کند

by | اردیبهشت , ۲۳ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن یکشنبه شب اعلام کرد وین رونی، مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد خواستار انتقال به تیم دیگری شده است.

سر الکس فرگوسن که به تازگی کناره گیری خود را از تیم فوتبال منچستریونایتد، قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس اعلام کرده است، یکشنبه شب پس از آخرین حضور خود بر روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد در برابر تیم سوانسی گفت وین رونی می خواهد منچستر را ترک کند.

فرگوسن در پایان بازی منچستر یونایتد و سوانسی که با نتیجه دو بر یک به سود قهرمان لیگ برتر انگلیس تمام شد، در گفتگو با شبکه ورزشی اسکای اسپورت تصریح کرد:« من فکر نمی کنم که وین رونی مایل بود بازی کند زیرا او خواستار انتقال خود از منچستر شده است و می خواهد در این باره فکر کند. من فکر می کنم که این ایده خوبی است.»

نام وین رونی در فهرست بازیکنان منچستریونایتد در بازی شب گذشته در برابر سوانسی دیده نمی شد. فرگوسن اسکاتلندی که در پایان این فصل برای همیشه با نیکمت مربیگری شیاطین سرخ خداحافظی خواهد کرد، گفت :« ما مایل نیستیم که وین رونی با دلخوری باشگاه را ترک کند. رونی در هفته های اخیر کمی احساس ناراحتی می کند. ما باید شرایط او را درک کنیم و درباره او تصمیم بگیریم.»

رونی بیست و هفت ساله پیش از این نیز در سال دو هزار و ده خواستار جدایی از منچستریونایتد و رفتن به یک تیم دیگر شده بود. وی از مسئولان منچستر انتقاد کرده بود که خواسته های وی را تامین نمی کنند اما پس از این که قرارداد پنج ساله جدیدی با تیم امضا کرد و مسئولان باشگاه حقوق بالاتری را برای وی در نظر گرفتند، رونی راضی شد در منچستر بماند.

دیوید مویس در فصل بعد در تیم منچستریونایتد جانشین فرگوسن اسکاتلندی می شود. وی در سال دو هزار و دو در تیم اورتون با رونی که شانزده سال داشت، کار می کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رونی که در چهارصد و دو بازی برای تیم منچستریونایتد یکصد و نود و هفت گل به ثمر رسانده است، چهارمین گلزن برتر شیاطین سرخ محسوب می شود. رونی در سال دو هزار و چهار به تیم منچستریونایتد ملحق شد و با این تیم موفق شد به پنج بار عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و یک بار نیز در سال دو هزار و هشت به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

۰ Comments