جایگزین مسیر

فرگوسن: رونی پنالتی های یونایتد را می زند

by | آبان , ۲۰ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن، مربی منچستر یونایتد، اعلام کرده است که عملکرد وین رونی در به ثمر رساندن ضربات پنالتی بهتر شده است.

مهاجم تیم ملی انگلستان، هفته ی گذشته مقابل آرسنال یک پنالتی را از دست داد، اما در بازی برابر براگا در لیگ قهرمانان اروپا، پنالتی خود را تبدیل به گل کرد.

از 26 پنالتی در همه مسابقات برای شیاطین سرخ، این مهاجم 9 ضربه ی پنالتی را از دست داده است و این همان چیزی است که فرگوسن گفته است او نیاز به بهبود آن دارد.

فرگوسن به خبرنگاران گفت: ” من فکر می کنم که وین باید آن موضوع را قبول کند.او باید عملکرد بهتری در ضربات پنالتی داشته باشد. ”

” من فکر می کنم او باید قبول کند تا نتیجه ی بهتری به دست آید. منظورم این است که او قادر است که این کار را انجام دهد.مطلبی که در مورد رونی وجود دارد، این است که مهم نیست بازی در فینال جام جهانی باشد یا بازی در مرحله ی اول در برابر یک تیم آماتور باشد، او می خواهد گلزنی کند، هیچ شکی در این مورد وجود ندارد. ”

“و طبیعت او به این شکل است، اگر او نتواند (گل بزند)، این مسئله وین را تحت تاثیر قرار نمی دهد. اما این موضوع برای زننده ی ضربه ی پنالتی مهم است، این تاثیری بر روی آنها نمی گذارد، اگر ضربه را از دست بدهند و این موضوع در مورد تعداد زیادی از بازیکنانی که ضربات پنالتی خود را از دست بدهند، وجود خواهد داشت که چگونه آنها با این موضوع، کنار می آیند.به دلیل سرشت وین، آن راه خوبی است.”

” اوه، هیچ شانسی (در مورد او وجود ندارد که یک نفر دیگر ضربه ی پنالتی را بزند). هیچ شانسی! او نمی خواهد یک بازیکن دیگر، پنالتی را از دست بدهد! ”

یونایتد، در این فصل، عملکرد ضعیفی در ضربات پنالتی داشته است.مطلب جالب توجه، از دست رفتن ضربه ی چیپ پنالتی رابین ون پرسی، در پیروزی 3-2 مقابل ساوت همپتون بود. سر الکس نیز آشکار کرد که او فکر می کند کدام بازیکن پنالتی زن بهتری در تیم خود است.

فرگوسن افزود: ” من فکر می کنم، احتمالاً، بهترین پنالتی زن، رایان گیگز است. او هرگز پنالتی از دست نداده است.البته زمانی که او 17 ساله بود، در مرحله ی یک چهارم نهایی در برابر ساوت همپتون، یک ضربه ی پنالتی را از دست داد، اما از آن موقع او هرگز پنالتی از دست نداده است. ”

” اما رایان، هر هفته بازی نمی کند.من باید، مانند این بازی های فوتبال آمریکایی، او را به بازی بیاورم! “

۰ Comments