جایگزین مسیر

فشار پوگبا به یونایتد برای خرید یکی دیگر از دوستانش !

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۶

فشار پوگبا به یونایتد برای خرید یکی دیگر از دوستانش !

پایگاه هواداران منچستر یونایتد- پوگبا مشغول آوردن فشار به مورینیو و مسئولان یونایتد برای خرید دوستش سرژ اوریه هست+اخبار دیگر ترانسفرها

 

۱:اسمالینگ-اینطور که خبر میرسد ، ژوزه از نمایشهای اسمالینگ رضایت کافی ندارد و همچنان مایلست برای تامین بودجه بیشتر برای انجام خرید یا خریدهای بعدی، از اسمالینگ استفاده کند.قیمت اسمالینگ حدوداً بین ۱۰ تا ۱۵ ملیون پوند ارزیابی میشود و مشتریهایش هم تیمهای متوسط لیگ برتری هستند.

۲:اوریه-پوگبا ( که احتمالا به زودی قراردادش خودش با بهبود قابل توجهی ، تمدید میشود) بعد از اینکه در جریان انتقال لوکاکو خودش را ” ایجنت پی ” نامید و با تولید فیلمها و عکسهای فراوانی در زمان گذراندن تعطیلات با وی خبرساز شده بود، حالا دارد برای جذب دیگر رفیق نزدیکش سرژ اوریه، بازیکن ساحل عاجی و فرانسوی زبان پاریس سن ژرمن که با این تیم به تور هم سفر نکرده تلاش میکند. اوریه علی رغم قد نسبتاً کوتاه ، قابلیت بازی هم در دفاع وسط و هم در دفاع کنار را دارد.قیمت وی حدوداً بیست و پنج ملیون یورو ارزیابی میشود و در صورت جدائی احتمالی دارمیان به یوونتوس و یا رفتن اسمالینگ، میتوان این احتمال را داد که این مدافع جوان یک کاندید جدی برای پیوستن به یونایتد باشد.

۳:دی ماریا-قبلاً شایعاتی بود که یک سورپرایز در لیست مورینیو موجودست و آن ، دی ماریا بازیکن سابق یونایتدست.اکنون با شدیداً بالاگرفتن احتمال پیوستن الکسیس سانچز به پاریس، اینطور گزارش میشود که دی ماریا بازیکنیست که از پاریس جدا خواهد شد. اگر اینتر بخواهد همچنان به سرسختی ادامه دهد، میتوان تصور کرد که دی ماریا در صورت اصرار مورینیو به جذب وینگر چپ، به لیست اولویتهای باشگاه برگردد.از بعد فنی البته، پرسیچ با یک تکل سنگین و یا تنه میتواند دی ماریا برای شش ماه به بیمارستان منتقل کند !! و میدانیم که مورینیو از ” تمام ” بازیکنانش حتی مهاجم تارگت، انتظار تکل زدن و تلاش برای بازگیری توپ دارد.

۴:مارسیال-بجز اینتر اکنون وولفسبورگ آلمان یک مشتری جدی وی محسوب میشود و هم قرضی و هم دائمی به وی فکر میکند.اگر بازیکنی مثل پرسیچ یا دی ماریا اضافه شود، وضعیت وی کاملاً به خطر میفتد.برخی کارشناسان از ” قرضی” رفتن مارسیال استقبال میکنند و اینطور توضیح میدهند که ممکنست این حرکت به باز احیا شدن فوتبال وی از طریق کامل بازی کردن کمک کند.هرچند بعیدست که وولفسبورگ توان مالی لازم برای خرید دائمی وی را داشته باشد ،و گزینه های یونایتد در خط حمله، بجز مارسیال، فقط لوکاکو و راشفورد هستند که کافی به نظر نمیرسند و نتیجتاً چنین انتقالی بعید به نظر میرسد در حالی که هنوز وینگر گل زنی مثل پرسیچ یا دی ماریا یا لوکاس هم اضافه نشده اند.

۵:لوکاس-اکنون که نیمار بیش از همیشه به پاریس نزدیک به نظر میرسد، احتمال جدائی لوکاس هم جدی تر از همیشه شده.این بازیکن قبلاً هم به ما لینک شده بود و حالا از یونایتد به عنوان یکی از مقاصد احتمالی وی در صورت وقوع بزرگترین ترانسفر قرن ، و انتقال ۲۲۲ ملیون یوروئی نیمار به پاریس ( که البته  در صورت وقوع ؛ با دور زدن مسائل فیر پلی مالی انجام خواهد شد) ، نام برده میشود.

۶:دایر-علی رغم اینکه تاتنهام هاتسپر گفته بود ، دایر فروشی نیست، شایعاتی نسبتاً قوی به گوش میرسد که خود بازیکن معتقدست در تاتنهام به اندازه کافی دیده نمیشود و لازمست که به تیم محبوب دوران بچگی اش ، یعنی یونایتد برود.وی قبلاً گفته بود آرزوی فوتبالیش بازی برای شیاطین سرخ است.مشخص نیست که تاتنهام بعد از فروش فوق العاده موفق و پنجاه ملیون پوندی دفاع کنارش، واکر ، به سیتی ، دلیلی برای ارزان از دست دادن این ملی پوش انگلیسی داشته باشد یا خیر و کار یونایتد در قانع کردن لوی سخت به نظر میرسد مگر اینکه خود بازیکن که همین اواخر هم تمدید کرده بود شدیداً فشار بیاورد که در حال حاضر چنین به نظر نمیرسد.

۷:رناتو- این بازیکن جوان پرتغالی که مورینیو قبلها از وی تعریف کرده بود از طرف مسئولان فنی و مدیریتی باشگاه به این توصیه میشود که به میلان برود. بایرن تمایل زیادی به انجام معامله ای دیگر با یونایتد بعد از معامله شوان اشتایگر ، و فشارهای شدید یونایتد برای خرید مولر ، ندارد و در ابتدای فصل نقل و انتقالات هم هشداری مبهم و عجیب صادر کرده بود که لواندوفسکی را نمیفروشد و از باشگاههای انگلیسی ای که با وی غیر مجاز مذاکره کنند هم شکایت خواهد کرد( چلسی و یونایتد مد نظر بودند) .اما از بعد مالی ، بایرن میخواهد درآمد زائی کرده و البته از شر این مهره هم خلاص شود ، گفته میشود یونایتد شاید به طور قرضی به وی فکر کند.البته گزینه خرید دائمی هم در صورت کنسل شدن معامله پرسیچ بعید نیست، هرچند دقیقاً هم پست هم نیستند.

۸:ماتیچ-تلگراف  از نزدیکان چلسی بعد از اینکه اعلام کرد رضایت آبراموویچ برای فروش ماتیچ به یونایتد جلب شده، فوراً این خبر را پاک کرد ، اما اکنون این امیدواری بین یونایتدیها ایجاد شده که بتوان انتقال وی را به زودی نهائی کرد.مورینیو بعد از بازی با سیتی در طعنه ای دیگر به وودوارد گفته بود : فصل نقل و انتقالات طولانیست اما فرق اینکه بازیکن قبل از شروع تور به ما بپیوندد مثل لوکاکو و لیندلدوف و یا در روز آخر باز بودن پنجره ، بی نهایت زیاد است.

۹:ریچارلیسون-این بازیکن یک مهاجم جوان برزیلیست ، که در فلومیننزه بازی میکند و مورد توجه آژاکس و چند تن دیگر از باشگاههای معروف به خرید جوانان با استعداد قرار گرفته و اسم یونایتد به عنوان یکی از خریداران احتمالی مطرح میشود. ایجنت وی اما اخیراً مصاحبه کرده و گفته یونایتد صحبت خاصی با من نکرده. در عین حال همچنان این احتمال داده میشود که یونایتد شاید به دنبال جذب وی باشد.

 

۰ Comments