جایگزین مسیر

فعلا در باشگاهم احساس راحتی میکنم

by | بهمن , ۲۸ , ۱۳۹۱

به نقل از وبسایت رسمی کانون هواداران منچستر یونایتد در ایران

“لوکاس دیگن” مدافع تیم لیل فرانسه اعلام کرد که از شنیدن گزارشات لینک شدنش با منچستر یونایتد برای انتقال هیجان زده است ولی اصرار دارد که عجله ای برای ترک لیل ندارد.

دیگن به عنوان یکی از آینده دار ترین جوانان فوتبال فرانسه که با باشگاه های اروپایی زیادی در ارتباط بوده است به شمار میرود

طبق آخرین گزارشات، منچستریونایتد این بازیکن 19 ساله را به عنوان جانشین طولانی مدتی برای پاتریس اورا در نظر گرفته است

شیاطین سرخ تابستان گذشته الکساندر بوتنر را لز باشگاه هلندی “ویتس” به عنوان جانشین اورا خریداری کرده اند با این وجود در طول این فصل، این هلندی تبار موفق نشد تاثیر به سزایی در تیم بگذارد و فقط در 8 بازی برای یونایتد به میدان رفت که آخرین آنها در ژانویه بود.

با وجود شایعات پیوستنش به یونایتد، دیگن میگوید که از ماندن در لیل برای یک آینده قابل پیش بینی و داشتن یک فوتبال با ثبات استقبال میکند

وی در مصاحبه با “ال ای 10 اسپورتس” گفت : “منچستر یونایتد یک باشگاه طراز اول است و لینک شدن با این تیم به این معناست که من احتمالا کارم را به درستی انجام میدهم ولی در حال حاضر خیلی مشتاق به ترک باشگاهم نیستم.

من از تمامی روزهای زندگی ام لذت میبرم چرا که من در لیل احساس راحتی میکنم; این باشگاه قلبی من است، باشگاهی که مرا پرورش داد.

عجولانه تصمیم نخواهم گرفت; در لیل احساس بسیار خوبی دارم و فعلا برای رفتن از این باشگاه برنامه خاصی ندارم.

من بر این باورم که بمانم، بازی کنم، تجارب بیشتری کسب کنم و رشد کنم.”

گزارش ها حاکی از آن است که چلسی نیز این بازیکن 19 ساله را مد نظر داشته است;

گزارش شده است که استعداد یاب هایی از استمفورد بریج در اوایل فصل مامور زیر نظر داشتن این جوان با استعداد شده بودند.

این که آیا چلسی هنوز علاقه ای به جذب “دیگن” دارد یا نه نامشخص است اگر چه این حقیقت که وی سال گذشته قرارداد خود را با لیل تا سال 2016 تمدید کرده است بدین معناست که در شرایط فعلی انتقال وی به باشگاهی دیگر دور از انتظار است.

 

ترجمه اختصاصی کانون هواداران منچستر یونایتد در ایران

احسان مصدق

۰ Comments