جایگزین مسیر

فلائینی : اگر قهرمان جهان شویم، موهایم را می تراشم !

by | تیر , ۱ , ۱۳۹۳

مروانه فلائینی، هافبک شیاطین سرخ قول داده است که اگر تیم بلژیک در این تابستان به قهرمانی جهان دست پیدا کند، موهای بلند خود را خواهد تراشید !

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هافبک 26 ساله منچستریونایتد در مصاحبه با خبرگزاری Sporza بلژیک این قول را داده است. اگرچه شکی نیست که بلژیک راه بسیار سختی برای رسیدن به جام جهانی در این تابستان دارد و تقریبا بعید هم به نظر می رسد این اتفاق بیفتد؛ اما آیا طرفداران یونایتد در فصل بعد می توانند فلائینی را با موهای کوتاه تحمل کنند؟

felaini1

هافبک شیاطین سرخ در اولین بازی اش در جام جهانی با یک ضربه سر زیبا به کامبک بلژیک در برابر الجزایر کمک کرد. بعد از او هم مرتنس بود که گلش منجر به پیروزی 2-1 شاگردان مارک ویلموتس شد. اما برخلاف جام جهانی، فلائینی در اولین فصل حضورش در ترکیب یونایتد فصل خوبی نداشت. او حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد و در جریان بازی برگشت با رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان هم از بازی اخراج شد. اما حالا وضعیت او در جام جهانی متفاوت است و احتمال می رود او در بازی بعدی تیم ملی بلژیک در پست مورد علاقه خود، یعنی پشت مهاجم ، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نظر شما چیست ؛ آیا فصل بعد فلائینی را با موهای کوتاه خواهیم دید ؟

۰ Comments