جایگزین مسیر

فلاینی به دنبال اولین حضورش در لیگ قهرمانان

by | شهریور , ۲۵ , ۱۳۹۲

این بازیکن بلژیکی برای اولین بار در بازی شنبه شیاطین سرخ برابر پالاس به میدان رفت و اکنون امیدوار است در بازی لیگ قهرمانان برابر بایرلورکوزن به میدان رود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ماروان فلاینی خرید تازه منچستریونایتد امیدوار است در بازی با بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان برای بار دوم برای شیاطین سرخ به میدان رود.

این هافبک بلژیکی برای اولین بار به مدت 30 دقیقه در بازی شنبه منچستریونایتد برابر کریستال پالاس در الدترافورد به میدان رفت.

این بازیکن 25 ساله از اینکه برای اولین بار برای یونایتد بازی کرده است خوشحال است اما می خواهد برای اولین بار در بزرگترین رقابت های قاره اروپا یعنی لیگ قهرمانان نیز بازی کند.

“من از اینکه برای اولین بار 30 دقیقه بازی کردم, خوشحال هستم. من تلاش کردم تا وظیفه خودم را انجام دهم, نبردهای تک به تک را ببرم, توپ ها را بگیرم و خوب بازی کنم.”

“من امیدوارم که در لیگ قهرمانان نیز بازی کنم. اگر به میدان روم اولین تجربه من در این رقابت ها خواهد بود و من نیز چشم به این مسئله دوخته ام اما مربی تصمیم می گیرد.”

“مهم است که شروع خوبی داشته باشیم. تجربه اول من در کنار هواداران خوب بود. آنها همه از من حمایت کردند. اعتماد به نفس پیدا کردم. هوادارانی در روی سکوها بودند که کلاگیس گذاشته بودند, دیدن این تصویر همیشه خوب است.”

۰ Comments