جایگزین مسیر

فلایینی : زیدان بت فوتبالی ام است

by | اسفند , ۱۵ , ۱۳۹۲

هر فوتبالیستی بت فوتبالی ای دارد , بازیکنی که شاید از سبک بازی او تقلید نکنند اما عشق آنها به فوتبال از دیدن بازی او سرچشمه می گیرد. مروان فلایینی در مورد بازیکنی که در زمان کودکی عاشق تماشای بازی او بود صحبت کرده است.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – فلایینی گفت :

” زمانی که جوان تر بودم , زین الدین زیدان بت فوتبالی ام بود. بازیکنان فوق العاده ی زیادی وجود دارند مثل رونالدو , مسی و …  ولی من عاشق زیدان بودم. او برای من بهترین است. او کاری می کرد که همه چیز ساده به نظر برسند. وقتی او بازی می کرد , کاری می کرد که به نظر برسد او در یک باغ در حال بازی کردن است. تماشای او در حین بازی زیبا بود.

” کنترلی که او روی توپ داشت , باور کردنی نبود. گل او مقابل بایر لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان سال 2002 برجسته ترین لحظه ی دوران حرفه ای او برای من بود. او به توپ نگاه کرد و سپس شوتی سر ضرب زد. آن یک گل با شکوه بود. او بازیکنی بود که دوست داشتم بازی او را تماشا کنم. اگر فوتبالیست هایی وجود داشته باشند که کمی شبیه او باشند , تعداد آنها بسیار کم است.

من خو ش شانس بودم که چند سال پیش توانستم با او ملاقات کنم. تجربه ی فوق العاده ایه بود و من مطمئنا عکسی با او گرفتم. او انسان فوق العاده ای ست. ما مقداری صحبت کردیم ولی من را به عنوان بازیکنی کوچک تحت تاثیر قرار داد. او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ مورد احترام و علاقه ی بسیاری قرار دارد.

 

۰ Comments