جایگزین مسیر

فلتچر:ما باید به این شکست پاسخ دهیم

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

درن فلتچر به خاطر شکست یکشنه شب شیاطین سرخ در جام حذفی ناراحت است اما این بازیکن باتجربه از هم تیمی های خود می خواهد که با پیروزی در بازی امشب پاسخی به شکست یکشنبه شب برابر سوانزی بدهند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فلتچر در مصاحبه خود با شبکه باشگاه گفت: فضای رختکن بسیار ناراحت کننده بود. فاجعه بزرگی بود, بگذارید خودمان را قول نزنیم, این نتیجه بدی بود. بازیکنان زیادی عصبانی هستند و زخم خورده و ما این احساس را داریم که انگار باعث شدیم مربی و هواداران ناامید شوند.

“من فکر می کنم ما در نیمه اول تیم قوی بودیم و آن زمان مناسبی بود که ما باید از آن استفاده می کردیم و بازی را به سود خود تمام می کردیم یا قطعا برتری را از آن خود می کردیم. ما هرگز نتوانستیم طوری بازی را مدیریت کنیم تا به این هدف برسیم و در 10 دقیقه آخر, کارت قرمز انگیزه مضاعفی به آنها داد و آنها توانستند گل پیروزی بخش را بزنند.”

فلتچر باتجربه همچنین می افزاید که بازیکنان باید در بازی روز سه شنبه برابر ساندرلند در ورزشگاه لایت به این شکست پاسخ دهند.

.

.

“نیمه نهایی جام حذفی است, اگر شما نتوانید خودتان را برای آن جام جمع و جور نکنید اصلا خوب نیست. ما فرصت عالی داریم, ما بازی خارج از خانه با ساندرلند داریم و باید سریعا خودمان را پیدا کنیم و خودمان را بالا بکشیم. در حال حاضر این دیدار بازی بزرگ می باشد.”

فلتچر همچنین به خاطر حمایت هواداران در بازی با سوانزی در الدترافورد به تمجید از آنها پرداخت. علی رغم اینکه شیاطین سرخ نتوانسته بودند نتیجه مطلوبی در بازی کسب کنند.

“آنها واقعا پشت ما هستند و دیدن چنین مسئله ای بی نظیر است – ما باید جواب این حمایت را بدهیم. هنگامی که ما به استرتفورد اند نگاه می کنیم, می بینیم که بسیاری از هواداران دست می زنند و برای یونایتد می خوانند. بازیکنان باید این مسئله را ببینند و این مسئله را بدانند که هواداران پشت ما هستند و عملکردی خوب در بازی به خاطر آنها, به خاطر مربی و کارکنان به نمایش بگذارند. این اتفاق باید هر چه زودتر رخ دهد و موقعیتی بهتر از بازی نیمه نهایی در روز سه شنبه برای انجام این کار وجود ندارد.”

۰ Comments