جایگزین مسیر

فلتچر تحت تاثیر عملکرد روثول قرار گرفته است

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۳

درن فلتچر اعتراف می کند که پیشرفت جو روثول در منچستریونایتد او را شگفت زده کرده است و این بازیکن باتجربه اسکاتلندی معتقد است که روثول 19 ساله می تواند آخرین ستاره ای باشد که در آکادمی درخشش خود را آغاز کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن بومی آکادمی منچستر در رقابت های لیگ برتر زیر 21 سال فصل جاری عملکرد فوق العاده ای در مرکز خط هافبک یونایتد در کنار بن پیرسون به نمایش گذاشت.

درن فلتچر بازیکن تیم اصلی یونایتد نیز اکنون به تمجید از این ستاره جوان شیاطین سرخ پرداخته است.

عدم حضور او در دیدار فینال لیگ زیر 21 سال مایه تاسف است زیرا او انرژی فوق العاده ای دارد و عملکرد او در فصل جاری رقابت های زیر 21 سال من را بسیار شگفت زده کرده است.

او در طول فصل همواره در حال پیشرفت قرار داشت, پس از اینکه در کنار او به تمرین پرداختم, به کیفیت بالای فنی او پی بردم. زمانی که او از لحاظ فیزیکی نیز پیشرفت کند, من فکر می کنم ما بازیکن خوبی را در ترکیب تیم در اختیار خواهیم داشت.

چندی قبل جسی لینگارد در مصاحبه ای درباره اینکه چطور سر آلکس فرگوسن او را به صبوری نصیحت کرده بود, صحبت کرده است.

زمانی که هدایت یونایتد را برعهده داشت, او کنار من و پدرم نشست و گفت که من به احتمال زیاد در 22 سالگی آماده حضور در تیم اصلی خواهم بود.

هم اکنون فلتچر نیز معتقد است سیاست بلندمدت باشگاه در استفاده از بازیکنانی همانند روثول به سود این جوانان خواهد بود.

جوئی کمی شبیه جسی لینگارد است. من از این مسئله اطلاع دارم که مربی پیشین درباره او صحبت کرده است و به این نکته اشاره کرده است که شاید ما بهترین عملکرد جسی را در تیم اصلی در اوایل دهه دوم از زندگی او نبینیم. من فکر می کنم چنین شرایطی در خصوص جوئی نیز صدق می کند.

۰ Comments