جایگزین مسیر

فلینی : فصل بعد نشان خواهم داد که چه کارهایی می توانم انجام دهم

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۳

مروان فلینی مصدومیت ها را دلیل شروع کمتر از حد انتظار او در اولدترافورد عنوان کرد. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – جذب مروان فلینی را یکی از اشتباهات دیوید مویس در منچستریونایتد می دانند، کسی که از زمان انتقالش در تابستان برای اثبات خودش در یونایتد  تقلا می کند.

این غول بلژیکی از مصدومیت هایی رنج برده که او را دور از میادین فوتبال نگه داشته است ، هرچند که بازیکن سابق اورتون برای تطبیق با سرعت بازی در مرکز میدان یونایتد کند به نظر می رسد.

به هر حال، فلینی گفته که هنوز توانایی هایش در اولدترافورد دیده نشده و فصل بعد او آن را نشان خواهد داد.

فلینی به تلگراف گفت : ” من برای خوب بودن نیاز دارم که سالم باشم. حتی وفتی مصدوم هستم می توانم بازی کنم اما همان قابلیت را نخواهم داشت.

من 3 ماه مصدوم بودم و لحضات سختی برایم بود. وقتی شما به تیم جدیدی می آیید، می خواهید بازی کنید.شما می خواهید با تیم باشید و وقتی نمی توانید بازی کنید دیدن تیم سخت است. – حتی بیرون از زمین.

وقتی این فصل تمام شود من فصل آینده را با آمادگی شروع خواهم کرد و این خوب خواهد بود. فصل بعد نشان می دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم. “

فلینی گفت که انتقال به یونایتد چیزی مثل این بود که چشم هایش به جهان دیگری باز شده و این شانسی بود که نسبت به زمانی بازی در اورتون فراتر رود.

او ادامه داد : ” وقتی به منچستریونایتد ملحق شدم با خودم گفتم ‌‌ واو، این جا متفاوت است “

اورتون خیلی خوب بود. اما این جا فرق دارد. فضای متفاوت. باشگاه متفاوت. همه چیز متفاوت است. و دیدن آن (هم) خوب. یونایتد یک تیم خیلی بزرگ است – بزرگ ترین تیم دنیا.

حالا حس می کنم بازیکن ها را می شناسم. تمرین کردن با وین رونی و رابین فن پرسی تجربه ی خوبی بوده است. “

فلینی اعتراف کرد که از دیدن اینکه مویس شغلش را از دست می دهد ناراحت بود و از مربی سابقش به خاطر اینکه او را به یونایتد آورده تشکر کرد.

او صحبت هایش را اینطور تمام کرد :  ” من چیزهای زیادی از او آموختم و به خاطر این از او خیلی ممنونم.”

چیزهای شرم آوری بود که برای او در منچستریونایتد حل نمی شد اما دیوید هنوز یک مربی بزرگ است و مطمئنم که خیلی زود به فوتبال برخواهد گشت.

هرکسی که سرمربی بعدی بشود، فلسفه ی تازه ای را خواهد آورد تا بازیکنان به کمک آن بتوانند به چیزی که هواداران می خواهند دست یابند. “

مویس، فلینی را معمولاً به عنوان یک هافبک دفاعی در یونایتد به کار می گرفت، اما خیلی ها می گویند که او باید در پست مهاجم دوم قرار گیرد.

او در جام جهانی برای بلژیک بازی خواهد کرد و اگر می خواهد نقشی در فصل آینده ی یونایتد داشته باشد به یک پیش فصل خوب احتیاج دارد.

آیا فلینی می تواند در یونایتد اوضاع را به نفع خودش تغییر دهد؟

۰ Comments