جایگزین مسیر

فلچر : از فصل 2005/06 الهام بگیرید

by | بهمن , ۱۸ , ۱۳۹۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – درن فلچر از هم تیمی هایش خواست تا از رقابت های فصل 2005/06 الهام بگیرند و فصل فعلی را با اقتدار به پایان برسانند.

به فصل 2005/6 بر می گردیم. یونایتد بعد از شکست مقابل بلکبرن در تاریخ 1 فوریه , نه بازی پیاپی را برد و در یازده بازی بدون شکست باقی ماند و سپس به چلسی باخت. علی رغم اینکه یونایتد در پایان آن فصل در رتبه ی دوم قرار گرفت ولی چنین رکوردی باعث شد تا انگیزه ی آنها برای قهرمانی در فصل 2006/07 بالا برود.

شیاطین سرخ در حالی یکشنبه مقابل فولام صف آرایی می کنند که در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و فاصله ی زیادی تا رتبه ی چهارم جدول دارند.

فلچر در مصاحبه با Manutd.com گفت : ” ما می خواهیم به روند بردمان در این فصل برگردیم چون بازی های زیادی در این فصل باقی نمانده است و ما باید در انتهای فصل بین چهار تیم بالای جدول قرار داشته باشیم.

” اکنون این یک چالش بزرگ برای ماست. ما هنوز در لیگ قهرمانان هستیم و فرم ما در آن رقابت ها فوق العاده بوده است. بنابراین این دلیلی است که باید رو به جلو نگاه کنیم.

ما باید فصل را با اعتماد به نفس به پایان برسانیم. این کار به ما کمک می کند که در این فصل به دستاوردی برسیم و کمک می کند که فصل بعد را به خوبی شروع کنیم. ما باید فصل بعد را با قدرت شروع کنیم.

۰ Comments