جایگزین مسیر

فنخال:با هر بازیکنی که تماس گرفتم می خواست به یونایتد ملحق شود

by | شهریور , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-لوییس ونخال صحبت های گواردیولا مبنی بر اینکه بازیکنان بایرن پیشنهاد پیوستن به یونایتد را نپذیرفتند،را رد کرد.

در کنفرانس خبری بازی بایرن مونیخ با منچسترسیتی گواردیولا تاکید کرد که یونایتد قادر به جذب بازیکن از قهرمان آلمان نبود.

اما ونخال این صحبتها مبنی بر اینکه هیچ یک از هدف های یونایتد پیشنهادش را نپذیرفتند را رد کرد.پس یا یونایتد هیچگاه با هیچ یک از بازیکنان بایرن مبنی بر انتقال به الدترافورد تماسی نداشته و یا اینکه گواردیولا حقایق را نمی گوید.

ونخال گفت:

“آنچه او(گواردیولا)گفت زیاد جالب نبود.”

“هر بازیکنی که من با او تماس گرفتم می خواهد برای منچستریونایتد بازی کند.”

“با وجود این حقیقت که ما در این فصل در لیگ قهرمانان حظور نداریم،بازیکنان بزرگ هنوز مایل به آمدن هستند.این شگفت انگیز و باورنکردنی است اما این به خاطر بزرگی بی حد و وصف باشگاه است.”

“همه ی آنها به پروژه ای که ما آغاز کردیم باور دارند اما من دوباره خواهم گفت که ما این پروژه را تازه آغاز کرده ایم.این پروژه هنوز به زمان نیاز دارد.”

باوجود این حقیقت که یونایتد رکورد نقل و انتقالات جزیره را برای جذب یکی از بهترین بازیکنان جهان شکست،صحبت های گواردیولا مبنی بر اینکه یونایتد قادر نبود از عهده ی هزینه ی جذب بازیکنان بایرن برآید کمی عجیب به نظر می آید.

بدون در نظر گرفتن شانس یونایتد برای فتح لیگ،به نظر می رسد که قدرت یونایتد برای خرج کردن و جذب بازیکنان سوپراستار و گران قیمت بازگشته است.

۰ Comments