جایگزین مسیر

فنخال:من دنبال زندگیه راحت نبودم.

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۳

به گزارش سایت گل رییس جدید شیاطین اعلام کرد که اگر به دنبال زندگی راحت و بی دردسر بود باید پیشنهاد تاتنهام را قبول میکردم.

فنخال در فصل قبل به شدت به تاتنهام لینک شده بود و سران تاتنهام قصد داشتند تا او را جایگزین تیم شروود جوان کنند.او اذعان کرد که به شدت به به توافق با تاتنهام نزدیک شده بودم اما پیشنهاد یونایتد همه چیز را برهم زد.

بعد از نتایج ضعیف او در سه بازی اول فصل و بازی لیگ کاپ او گفت از این که پیشنهاد منچستر را قبول کردم به هیچ عنوان پشیمان نیستم من برای تغییر به اینجا آمده ام و در این تصمیم هرگز به فکر راحتی خودم نبودم  و به منچستر فکر می کردم.

او همچنین گفت روزی که به این تیم آمدم میدانستم که دارای جو متفاوتی است و مربی گری در آن چقدر سخت است. پس من دنبال یک چالش بزرگ بودم در غیر اینصورت پیشنهاد تاتنهام را می پذیرفتم زیرا در آنجا این کار آسان تر بود.من تصمیم داشتم در بزرگترین باشگاه انگلیس مربی گری کنم  وشانس خودم را در اینجا امتحان کنم نه تاتنهام زیرا همیشه به دنبال شماره یک ها بود ام.

ودر پایان او گفت شاید مربی گری در تاتنهام  جذابیت بیشتری نسبت به  منچستر یونایتد داشته باشد اما در نگاه من منچستر یونایتد هنوز بهترین  تیم انگلیس و تیم شماره یک این کشور است و تاتنهام واقعا اینگونه نیست.

به نظر می آید با توجه به خرید های فنخال او منچستر را به تیم جذاب تری نیز تبدیل کرده باشد

۰ Comments