جایگزین مسیر

فنخال : من بهترین کارم را در فصل آینده انجام خواهم داد .

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سرمربی باشگاه منچستر یونایتد ، به هوادران این باشگاه قول داد که فصل آینده ، بهترین سطح این تیم را خواهند دید . در ضمن او گفت که به دنبال اتخاذ تصمیمات درست برای جذب بازیکن هستند .

رییس این روز های یونایتد ، تصریح میکند که اگر شیاطین سرخ می خواهند در فصل آینده برای لیگ با چلسی رقابت کنند ، انتظار یک تابستان شلوغ و ورودی ها و خروجی های زیادی را دارد .

در مصاحبه با MUTV در استیج پشتی مسابقه برترین های فصل یونایتد ، ونخال گفت :

این مثل همیشه خواهد بود (شلوغی در تابستان) . من فکر نمیکنم که شما همیشه باید از یک ترکیب و تیم استفاده کنید و به مراتب ، با اضافه شدن بازیکنان جدید ، شما نیازمند تغییرات هستید .

ترکیب ما ، دارای بالانس نیست و ما {در این فصل} سعی کردیم برای رتبه چهارمی بجنگیم ، این در حالی است که ما باید فصل بعد از قهرمانان باشیم . به همین دلیل است که ما ابتدا باید توازن تیمی را حفظ کنیم ، سپس به دنبال تقویت ترکیب باشیم تا قهرمان شویم . باید یک تابستان سخت و ضمختی برای بسیاری از بازیکنان  باشد . اما من فکر میکنم که این کاری است که باشگاهی بزرگی مثل منچستریونایتد باید انجام دهد .

لوییز ونخال ، در رابطه با دومین فصل حضورش در یونایتد و انتظاراتی که از او می رود گفت :

هواداران روی آن حساب کرده اند و همچنین هیأت مدیره ! من این را می دانم ! اما این سخت خواهد بود . به این خاطر که {قهرمانی} در لیگ جزیره آسان نیست . شما این موضوع را امسال دیدید و همچنین دیروز در شکست پرگل چلسی برابر وست برومویچ . این امکان هست که شما به همه حریفان خود در لیگ جزیره نتیجه را واگذار کنید . این بسیار سخت تر از {قهرمانی} در اسپانیا یا آلمان است . اما من همیشه به خودم و بازیکنانم اعتماد به نفس دارم و همچنین به باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد !

وقتی مجری شبکه MUTV از او سوال کرد که چه پیامی برای هوادران دارید ، مرد هلندی پاسخ داد :

من تنها قول میدهم که بهترین کار خود را در فصل آینده انجام خواهیم داد و تا بازی پایانی خواهیم جنگید و ما پس از خرید بازیکنان ، تصمیمات درستی خواهیم گرفت . هواداران نباید این موضوع را فراموش کنند  که بازیکنان نیز تیم را ترک میکنند و این یک پروسه ثابت است .

۰ Comments