جایگزین مسیر

فن خال:قول می دهم که بهتر شویم

by | آبان , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:سرمربی شیاطین سرخ پس از چهارمین شکست متوالی یونایتد در دربی شهر منچستر در جمع خبرنگاران حاضر شد.

فن خال بعد از شکست تیمش در داربی منچستر به اسکای اسپورت گفت

به بازیکن ها گفتم که اراده و تلاش شان باورنکردنی بود و باید به خودشان افتخار کنند . هواداران می دانند که بازیکن ها همه چی شان را گذاشتند ولی در نهایت صفر امتیاز بدست اوردیم . در این ورزش همیشه گل ها هستند که شمرده می شوند.

با در نظر گرفتن اینکه ده نفره بودیم به ان ها نزدیک بودیم . موقعی که ده نفره بودیم موقعیت بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم . به ان ها نزدیک بودیم ولی نه به اندازه کافی . از ده بازی 13 امتیاز گرفتیم در حالیکه چلسی و سیتی از ما خیلی بیشتر امتیاز دارند پس اینجا یک مشکل داریم  . باید تلاش کنیم و ثابت کنیم که نه تنها نزدیک هستیم ولی از ان ها بهتر می باشیم . ما بهتر می شویم من این را قول می دهم

کارت زرد اول اسمالینگ را ندیدم ولی به عنوان بازیکن وقتی می دانید یک کارت زرد دارید باید با این مشکل کنار بیایید . فکر نمی کنم اسمالینگ با این مسئله خیلی هوشمندانه برخورد کرد . وقتی برای بیش از 45 دقیقه با ده نفر مقابل یازده نفر بازی می کنید کار خیلی سخت می شود.

شانه روخو از جاش درامده است . باید تا فردا صبر کنیم ببینیم وضعیتش چطور است . ما بازیکنان خیلی خوبی داریم پس بابت مصدومیت ها گریه نمی کنم . تاسف اور است ولی نباید یک بهانه باشد. وقتی کریک و مک نیر به بازی امدند ما فوق العاده بودیم . باید گل می زدیم ولی در این کار موفق نشدیم و برای همین است که یک یا سه امتیاز امروز نگرفتیم.

  

۰ Comments