جایگزین مسیر

فن خال : مدافعان یونایتد شایسته ستایشند

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایرانلوییز فن خال معتقد است که مدافعین تیمش به جای انتقاد باید ستایش شوند زیرا که در 12 بازی گذشته تنها 7 گل دریافت کرده اند

شکست هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون بار دیگر صحبت ها درباره سیستم بازی یونایتد و کیفیت مدافعین این تیم را بر سر زبان ها انداخت اما فن خال معتقد است که شکست هفته پیش داستان واقعی بازی نبوده است

او به MUTV گفت:

” این تنها سازمان دهی دفاعی نیست که شما باید درباره آن قضاوت کنید. برای مثال مقابل ساوتهمپتون ما 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم ما تیم حاکم بر میدان بودیم اما شکست خوردیم و البته نتیجه نهایی همیشه مهم ترین فاکتور است.

تقریبا همه می گویند که من مدافعین خوبی ندارم اما از این پس دیگر نمی توانند همچین حرفی را بزنند زیرا که خوردن تنها 7 گل در 12 بازی امار خیلی خوبی است.”

وقتی از فن خال درباره واکنش شدید رسانه ها درباره باخت با ساوتهمپتون پرسش شد او اضافه کرد:

“مردم و مخصوصا رسانه ها چیز هایی می گویند اما این اولین باخت ما در 12 بازی اخیر بود وبه علاوه تنها یک شکست 1-0 بود و وقتی که بازی را آنالیز می کنید می بینید منچستر یونایتد  تیم برتر بوده است. این بد نیست. همچنین  در روزنامه ها خواندم که من  نامزد بهترین مربی ماه شده ام بنابراین اوضاع به آن بدی که رسانه ها می گویند نیست.”

فن خال درباره رویارویی با مردان هری رد نپ در لفتوس راود گفت:

“من انتظار توپ های بلند زیادی دارم که دفاع کردن مقابل آن ها دشوار است.آنها یکی از بهترین تیم های لیگ هستند. پس این یک بازی آسان نیست. من معتقدم که هیچ بازی آسانی در پریمیر لیگ وجود ندارد.”

۰ Comments