جایگزین مسیر

فن خال مصدومیت رابین را تایید کرد

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال تایید کرد که حضور رابین فان پرسی در بازی بعدی هلند برابر آرژانتین در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانیی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – #رابین 30 ساله پس از حضور 120 دقیقه ای برابر کاستاریکا در بازی مرحله یک چهارم نهایی کاملا خسته شده بود و جای تعجب نیست که اکنون خبر می رسد شاید او به بازی فردا شب برابر آرژانتین نرسد.

علاوه بر اینکه رابین کاپیتان تیم ملی #هلند است, او نقش کلیدی در تیم ملی هلند دارد و اگر نتواند در بازی فردا شب به میدان برود, نارنجی ها ضربه بزرگی می خورند.

#فن_خال درباره وضعیت رابین گفت:

او مشکل گوارشی دارد, روده اش مشکل دارد. من نمی دانم که او بازی خواهد کرد یا نه.

در این باره تصمیم خواهم گرفت(روز چهارشنبه). فان پرسی کاپیتان ما است, به همین خاطر حضور او اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. در تیم های من اصولا کاپیتان همیشه بازی می کند, اما او باید برای حضور در میدان آماده باشد.

فن خال می خواهد رابین از ابتدا در میدان باشد, اما احتمالش خیلی کم است که او روی سلامتی رابین در شرایطی که کاملا آماده بازی نباشد, ریسک کند.

با این حال, چون مصدومیت رابین به جای مصدومیتی کلیدی, مشکل گوارشی است, هنوز می توان به حضور او در بازی برابر آرژانتین امیدوار بود.

۰ Comments