جایگزین مسیر

فن خال: ممکن است رونی همیشه بازی نکند

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

لوئیز فن خال سرمربی منچستریونایتد از اذغان کرده است که ممکن است وین رونی برای هر بازی انتخاب مناسبی نباشد و او نیز گاهی اوقات روی نیمکت خواهد رفت.

هافبک 29 ساله منچستریونایتد وین رونی که اکنون بازوبند این تیم را نیز بر بازو بسته است یکی از مهره های بسیار ارزشمند و حیاتی یونایتد در سال های گذشته بوده است.او اکنون نزدیک به 11 سال است که پیراهن یونایتد را برتن میکند و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته است.

لوئیز فن خال سرمربی منچستریونایتد طی اخرین مصاحبه اش اعلام کرده است که یونایتد هنوز هم در حال پیشرفت میباشد اما ممکن است که وین رونی برای بعضی از بازی ها مهره ای کلیدی نباشد و گاهی اوقات از سرعت و پویایی بازی بکاهد.

فن خال به MUTV گفت:

من به دنبال این هستم که در تیم تعادل ایجاد کنم  و این برای من بسیار مهم است اما گاهی اوقات برای ایجاد تعادل در تیم باید از بازیکنان خاصی استفاده کنید و شاید بعضی از بازی ها نیز وین رونی روی نیمکت باشد. ما هر روز در حال پیشرفت هستیم و سعی داریم نمایش زیبایی را در بازی ها انجام دهیم.

وین مهاجم فوق العاده ای است او همچنین میتواند در چند پست بازی کند و من بازیکنان چند پسته را دوست دارم و هرجا که بخواهم میتوانم از رونی استفاده کنم.اما برای انکه بتوانم در تیم تعادل ایجاد کنم باید رونی نیز بعضی از بازی ها را روی نیمکت باشد.

Rooney-United-gossip-550445

فن خال افزود:

من برای انکه بتوانم در تیم تعادل ایجاد کنم باید تمامی بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و هم اکنون تعداد مصدومان کاهش پیدا کرده است و من به راحتی میتوانم این کار را انجام دهم.
من همیشه به جوانان اهمیت میدهم و همیشه به دنبال کارکردن با جوانان هستم و شما میتوانید این را در یونایتد فعلی ببینید.من اکنون فقط و فقط به دنبال تعادل در تیم هستم.

I need balance in the team. I’m looking for the balance

Louis van Gaal

 

 

۰ Comments