جایگزین مسیر

فن خال :” منچستریونایتد یک حواس پرتی خوشایند است “

by | خرداد , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لوئیز فن خال سرمربی تیم ملی هلند و فصل بعد منچستریونایتد می گوید که انتصاب او به عنوان مربی منچستریونایتد یک حواس پرتی خوشایند برای تمرکز او روی مسابقات تیم ملی هلند در جام جهانی است.

سرمربی جدید شیاطین سرخ که فصل آینده جانشین دیوید مویس خواهد شد هم اکنون در حال آماده سازی تیم ملی کشورش برای مسابقات جام جهانی است ولی گفته می شود که کارهای نقل و انتقالاتی منچستریونایتد را نیز زیر نظر دارد.

فن خال در یک فرصت کوتاه قبل از بازی تیمش در برابر اسپانیا گفت :

 شما نمی توانید که فقط و فقط به طور یکنواخت روی جام جهانی تمرکز کنید ، پس شاید منچستریونایتد حواس پرتی خوبی بود. نمی شود که به مدت 5 هفته به طور یکنواخت فقط روی فوتبال تمرکز کرد.

اینکه لوئیز فن خال از زمان انتصاب خودش به عنوان سرمربی منچستریونایتد تا کنون چه مقدار خرج کرده است امر نا مشخصی است ولی این مرد 62 ساله ی هلندی همیشه تاکید کرده است که تا زمانی که در تیم ملی هلند است روی شغل خود تعهد بسیار زیادی دارد.

 سوالی در مورد منچستریونایتد دارید ؟ همیشه یک زمان و مکان مشخصی وجود دارد ولی من فکر نمیکنم که الان زمان مناسبی باشد.

 جام جهانی یک تورنمنت قهرمانی است و باشگاه ها نقشی در آن ندارند پس من تمرکز خودم را روی تیم ملی گذاشته ام. حواس پرتی ؟ ممکن است که یک حواس پرتی باشد ولی برای مثال عصر دوشنبه و سه شنبه صبح به بازیکنان وقت استراحت دادم تا بیرون بروند. ( مترجم : میخواهد بگه که این حواس پرتی کلا برای تیم لازمه) 

۰ Comments