جایگزین مسیر

فن خال : نتیجه یا هیچ است یا همه چیز

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: سرمربی شیاطین سرخ می گوید که نمی توان از بردن یئو ویل در جام حذفی مطمئن بود.

وقتی از او خواسته شد که بازی مقابل این تیم ته جدولی لیگ یک در هیوئش پارک [ ورزشگاه اختصاصی تیم “یئو ویل تون” ] را توصیف کند در جواب گفت :

” یا به گلایول (نام گلی از خانواده زنبق) خواهید رسید ، یا به مرگ “

که به معنی جمله معروف یا همه یا هیچ است .

داستان گلاویل هم مربوط می شود به “گری نت من” دوچرخه سوار هلندی که وقتی در سال 1980 طی مسابقات “تور د فرانس” به مقام قهرمانی رسید به او دسته گلی از گلایول اهدا شد.

اگرچه این مربی 63 ساله تنها موفق به کسب سه جام در کشور خود شده است اما کارنامه درخشان او در عرصه بین المللی غیر قابل انکار است .

با ابن حال در سال 1996 وقتی که فن خال سر مربی سرمربی آزاکس بود ، تیمش یک حذف شکه کننده مقابل تیمی به نام “اس سی کمبور ” را تجربه کرد . همچنین در دومین قسمت از سرمربی گری خود در بارسلونا با ترکیبی که در آن بازیکنانی همچون ژاوی ، میکل ریزیگرگر ، فرانک دی بوئر و خوان ریکلمه حضور داشتند مغلوب تیم دسته سومی ” نولدا ” شدند.

” همیشه سخت است ، وقتی مقابل تیمی سطح پایین قرار میگیرید ، چون شما می توانید ادعا کنید که به طور قطع برنده بازی خواهید بود اما فوتبال اینچنین نیست

من با آژاکس مقابل از تیم های سطح پایینی شکست خوردم ، از جمله کمبور . حتی با بارسلونا هم مقابل یک تیم دسته سومی شکست خوردم و انقادهای زیادی در اسپانیا به ما شد ، همچنین این اتفاق در هلند هم رخ داد ، امیدوارم که بعد از این بازی شما حرف های بهتری بزنید.   ”

 

 

 

۰ Comments