جایگزین مسیر

فن خال : هررا مصدوم شده است

by | آذر , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچسریونایتد در ایران:

لویی فن خال سرمربی منچستر یونایتد فاش کرد ، آندر هررا بازی مقابل استون ویلا را نه بخاطر بیماری ، بلکه بدلیل مصدومیت از دست داده است .

حذف نام این هافبک اسپانیایی از فهرست بازی مقابل استون ویلا  سورپرایز عجیب ترکیب منچستر بود ، گرچه در ابتدا فرض می شد که او هم همانند فلینی دچار بیماری شده است ، اما ماجرا چیز دیگری بود و  در حالی که هررا سخت در تلاش برای حضور در ترکیب ثابت و ابتدایی منچستر یونایتد بود ، بدترین اتفاق ممکن برای او رخ داد و دچار مصدومیت دیگری شد !

اگر مصدومیت هررا جدی باشد او 45 ـُمین قسمت از سریال مصدومیت های متوالی بازیکنان یونایتد در این فصل خواهد بود ، مصدومیت هایی که از پیش فصل و قبل از اولین بازی رسمی یونایتد مقابل سوانسی شروع شده اند و ظاهراً خیال تمام شدن را ندارند .

گرچه فن خال بعد از بازی به خبرنگاران گفت که هنوز نوع و میزان مصدومیت او مشخص نیست اما خود هررا با انتشار تصویری از بازی امشب در صفحه اینستاگرام  خود ضمن تایید مصدومیتش از اطمینان خود برای بازگشتی سریع و جدی نبودن مصدمیتش گفته است :

خسنه نباشید دوستان ، یک امتیاز دیگر که ما را در بالای جدول نگه خواهد داشت ، بخاطر مصدومیتی که داشتم نتوانستم تیمم را امروز همراهی کنم ، اما به زودی باز خواهم گشت ، سلامت باشید .

منچستر امروز به شدت جای خالی هررا را در ترکیب خود حس میکرد ، در غیاب او و فلینی ، فلچر در ترکیب تیم قرار گرفته بود  کسی که نتوانست علی رغم تصاحب زیاد توپ به وسیله هم تیمی هایش ، کمکی به ایجاد موقعیت گلزنی کند و بازی بسیار ضعیفی را از خود ارائه داد .

۰ Comments