جایگزین مسیر

فن در سار: دیوید مویز کار سختی در پیش دارد

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۲

دروازه بان سابق شیاطین سرخ معتقد است که سرمربی جدید این تیم کار سختی را برای جانشینی سر الکس فرگوسن در پیش رو خواهد داشت.

دیوید مویس در آغاز فصل جاری جانشین سر الکس فرگوسن خواهد بود. کاری که می تواند فشار روانی زیادی را برای مویس به همراه داشته باشد.

با این حال، ادوین ون در سار پر کردن جای خالی سر الکس را تقریبا غیر ممکن می داند. ون در سار که در دوران حضور خود در اولدترافورد به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:” دو هفته پیش با سر الکس در مورد موضوعات مختلفی صحبت کردم، اون یک انسان بزرگ و یک سرمربی فوق العاده در باشگاهی بزرگ است. من برای فرگوسن آرزوی موفقیت دارم و همینطور دیوید مویس زیرا او در آستانه انجام ماموریتی بسیار دشوار است. من مطمئن هستم که بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه کاملا از مویس حمایت خواهند کرد.”

ون در سار در ادامه صحبت هایش گفت:” این یک مزیت بزرگ است که با بازیکنانی در ارتباط باشی که قبلا تجربه کسب جام های زیادی را داشته اند. بازیکنانی که در منچستر حضور دارند قبلا تجربه کسب جام های مهمی را داشته اند که این می تواند کمک زیادی به مویس بکند. گیگز، فردیناند، ویدیچ، اورا، کریک و رونی می توانند کار را برای مویس راحت تر کنند. وجود چنین بازیکنانی باعث می شود که شما نیاز به ساختن تیمی از پایه را نداشته باشید و فقط می توانید به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیم باشید. هر مربی ای دوست دارد که با چنین بازیکنانی کار کند.”

مویس به طور رسمی از تاریخ ۱ ژوئن کار خود را در اولدترافورد آغاز خواهد کرد.

ترجمه خبر از We Are United

۰ Comments