جایگزین مسیر

فن د بیک: زمان بازی کردن من خواهد رسید

by | آبان , ۲۳ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – دنی فن د بیک در مصاحبه پس بازی هلند و اسپانیا گفت که از ماه‌های اولیه حضورش در منچستریونایتد لذت برده و امیدوار است که در ادامه فصل برای تیم موثر واقع شود.

این هافبک هلندی که در تابستان از آژاکس به منچستریونایتد منتقل شد، در ۱۰ بازی از ۱۲ بازی این فصل چه به صورت فیکس یا تعویضی در ترکیب حضور داشته است. با این حال از شروع فصل تمرکز رسانه‌ها بر فیکس نبودن فن د بیک بوده است و بارها در این مورد مطالب نوشتند. اوله گونار سولسشائر در تمام مصاحبه‌ها خود به این مسئله اشاره کرده است که زمان بازی کردن دُنی فرا خواهد رسید و خود این بازیکن از این مسئله آگاه است.

وقتی از او در مورد رهنمود‌ها و دستورات اوله به او پرسیده شد، پاسخ داد:

او به من گفته است که باید صبور باشم و همچنین باید با همین روند ادامه بدهم. او تاثیر مثبت من در بازی تیم وقتی به زمین می‌آیم را دیده است. زمان بازی من قطعا خواهد رسید و وقتی این فرصت‌ از راه برسد من باید از آن استفاده کنم.

من آدم صبوری هستم ولی وقتی به باشگاه مثل یونایتد می‌روید، دوست دارید تا جای ممکن بازی ‌کنید. همچنین فکر می‌کنم در دقایقی که به عنوان یار تعویضی به میدان رفته‌ام، این را نشان داده‌ام که می‌توانم برای تیم موثر واقع شوم.

دُنی فن د بیک در اولین بازی رسمی خود برای منچستریونایتد، تک گل این تیم را در جریان شکست ۳-۱ مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند. او به عنوان بهترین بازیکن بازی مقابل لوتون تاون در مسابقات جام اتحادیه انتخاب شد. او همچنین از موثرترین بازیکنان شیاطین سرخ در پیروزی ۵-۰ مقابل لایپزیگ بود.

او در جریان تساوی ۱-۱ هلند مقابل اسپانیا تک گل این تیم را به ثمر رساند و در ادامه مصاحبه خود گفت از زمان حضورش در الدترافود با او به گرمی برخورد شده است.

شاید گفتن این حرف کلیشه‌ای به نظر برسد، چون قطعا دوست داشتم بیشتر بازی کنم ولی واقعا از حضور در این تیم خوب لذت می‌برم. بسیار خوب و گرم با من رفتار شده است و همه به من کمک کرده‌اند.

۰ Comments