جایگزین مسیر

فن د بیک: فرصت بزرگ پیش‌رو من است

by | شهریور , ۲۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – دنی فن د بیک بیش از این نمی‌تواند برای حضور در الدترافورد به عنوان بازیکن منچستریونایتد صبر کند.

این هافبک هلندی اولین بازی خود به عنوان بازیکن منچستریونایتد را در بازی دوستانه مقابل آستون ویلا تجربه کرد و مورد تمجید مربی نیز قرار گرفت.

منچستریونایتد اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را در الدترافورد مقابل کریستال پالاس انجام خواهد داد و دنی فن د بیک در مصاحبه‌ای که با مجله Inside United داشته است، گفت مشتاق است در ترکیب بازی روز شنبه حضور داشته باشد.

همگی بسیار به من کمک کرده و خواستار این بودند که در اینجا حس بودن در خانه به من دست دهد و این برای من بسیار خوب بوده و اعتماد به نفس برای بازی کردن داده است. این باشگاه مثل یک خانواده است، این را از اولین لحظاتی که به اینجا آمدم حس کردم.

الدترافورد استادیوم شگفت‌انگیزیست. بهترین وقت زمانی خواهد بود که طرفداران هم در آن حضور داشته باشند و من نمی‌توانم صبر کنم برای این که اولین بار در مقابل آن‌ها بازی کنم. امیدوارم بزودی شاهد حضور آن‌ها در استادیوم باشیم زیرا هنگامی که در کنار ما هستند انرژی و قدرت زیادی به ما می‌دهند.

وقتی سن کمتری داشتم بواسطه حضور بازیکنان هلندی بازی‌ها یونایتد را زیاد تماشا می‌کردم و این بسیار خوب بود که بچه‌ای کم سن و سال باشید و ببینید هلندی‌ها در آنجا بازی می‌کنند.

دیلی بلیند، ادوین فن در سار، رابین فن پرسی… آن‌ها را می‌بینید. جام‌های زیادی بردند. یونایتد همیشه زیبا بازی می‌کرد، که تماشا آن لذت بخش بود.

وقتی از او پرسیده شد که چه حسی دارد از این که در یک ترکیب جوان، هجومی و مستعد حضور دارد، پاسخ داد:

نمی‌توانم صبر کنم تا بازی‌ها زیادی با آن‌ها انجام دهم. بازیکنان جوان زیادی که هم سن و سال من هستند در تیم وجود دارند و فکر می‌کنم این فرصت بزرگی برای من است که به تیم کمک کنم.

همیشه خوب است که با چنین بازیکنان بازی کنید، می‌توانید از همه آن‌ها چیزی یاد بگیرید. هر بازیکنی کیفیت خاص خود را دارد و باید از آن‌ها چیزی یاد بگیرید. از این که ‌می‌توانم با آن‌ها بازی کنم بسیار خوشحالم. این چیزی هست که می‌خواهم و امیدوارم بتوانیم کنار یکدیگر آینده بسیار خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

۰ Comments