جایگزین مسیر

فن پرسی وعده ی بازگشت شیاطین سرخ را داد

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۳

مرد هلندی امیدوار است که برای فصل بعد سالم بماند و مصرانه عنوان کرد که یونایتد خیلی زود به مبارزه برخواهد گشت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین فن پرسی اطمینان کامل دارد که یونایتد بازسازی خواهد شد و فصل بعد به شکوه گذشته اش برخواهد گشت، همانطور که او خواست مصاحبه ی قبلی اش بعد از بازی با هال به عنوان مدرکی برای اثبات حرف هایش نگه داشته شود.

دوازده ماه پیش، RVP تصاحب کفش طلا را به خاطر زدن 30 گل جشن می گرفت. گل هایی که کمک کرد تا در اولین فصل حضورش، یونایتد به قهرمانی ای دیگر برسد.

اما با وجود به ثمر رساندن 18 گل در این فصل، بازی هایش تحت تأثیر مصدومیت های ران و زانو بوده است و باعث شده تا تعداد حضورش در بازی ها به عدد 27 کاهش یابد.

اما مرد هلندی اصرار دارد که فصل بعد داستان دیگری خواهد بود.

او سه شنبه شب پس از پیروزی برابر هال گفت : ” من مطمئنم سال بعد دوباره خواهیم جنگید. ما برخواهیم گشت، به من اطمینان کنید، ما بر می گردیم. مطمئن باشید. این مصاحبه را نگه دارید. “

مهم بود که در اوج ( فصل را ) تمام کنیم. واضح است که ما می خواستیم در طول مسابقات بهتر کار کنیم، اما معنی نداشت که ( همان عملکرد باقی ) بماند.

فصلی که گذراندم کمی فراز و فرود داشت، من کاملاً سالم نبودم و از آن جا همه چیز برایم شد. در این باره بسیار ناراحت بودم. برای سال بعد فقط می خواهم سالم بمانم، کارم را به خوبی انجام دهم و دوباره مسابقه بدهم.”

درضمن RVP سرمربی موقتش گیگز را ستایش کرد.

او اضافه کرد : ” من شاهد نبردهای دو تیم ( یونایتد- آرسنال ) بوده ام. آن ها دست پرورده های سرالکس بودند. او ( گیگز ) یک اسطوره است و فکر می کنم این اسطوره بودن را هر روز نشان می دهد.”

۰ Comments