جایگزین مسیر

فن پرسی: منچستر در حال رشد و اوج گرفتن است

by | آذر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران
فن پرسی در دیدار برابر ساوتهمپتون هر دو گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا این تیم بتواند به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند. ستاره هلندی منچستر یونایتد تایید کرد که تیمش در این دیدار بهترین نمایش ممکن را نداشت اما معتقد است که این پیروزی ثابت می کند آنها در حال پیشرفت هستند و در مسیر صحیح قرار دارند.
او به اسکای اسپورت گفت:” فکر نمی کنم در این دیدار بهترین بازی مان را ارائه کرده باشیم. ما کمی بی نظم بودیم اما به سختی جنگیدیم و هر کاری می توانستیم، انجام دادیم.
در نهایت، توانستیم به سه امتیاز برسیم. ساوتهمپتون تیم خوبی است. ما می دانستیم که چه دیدار دشواری خواهیم داشت اما در نهایت، توانستیم به پنجمین پیروزی پیاپی برسیم؛ بنابراین اکنون در اوج هستیم.
در چند هفته گذشته، از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم. هر بار 90 دقیقه بازی کردن برایم راحت تر می شود و در این دیدار هم، همین طور بود. سرانجام گلزنی ها و پاس گل دادن هایم از راه رسید. اکنون باید به همین روند ادامه بدهم.”

روند رو به رشد مهاجم کهنه کار منچستر یونایتد می تواند باعث ایجاد اعتماد به نفس بین بازیکنان تیم خواهد شد. او در سه بازی گذشته پاسخ انتقاد بسیاری از هواداران و منتقدان را داد.

۰ Comments