جایگزین مسیر

من در منچستریونایتد پیشرفت کردم و بهتر شدم

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۱

رابین فن پرسی با قراردادی 24 میلیون پوندی به اولدترافورد آمد و از همان ابتدا، روند سریالی گلزنی های خود را آغاز کرد. منتقدان، تماشاگران و بازیکنان یونایتد در این مدت بارها به ستایش از این مهاجم هلندی پرداخته اند.

نمایش درخشان وی باعث شده طرفداران یونایتد به یاد رود فن نیستلروی، مهاجم قهار سابق تیم بیفتند. فن پرسی در مصاحبه با شبکه NOS هلند اظهار داشت: “هر روز تمرین در منچستریونایتد، ‌روز متفاوتی است. اینجا با جزئیات کوچک اما مهمی آشنا شدم که باعث افزایش کیفیت بازی من می شوند.”

فن پرسی تا به حال 18 بار در لیگ برتر گلزنی کرده است و شش پاس گل هم برای هم تیمی های خود ارسال کرده است. او با تمجید از تلاش های مولنستین، مربی یونایتد ادامه می دهد: “روش های تمرینی وی کاملا منحصر به فرد و جالب است. او یکی از بهترین مربیان جهان است. من با تمرین دهنده های متفاوتی در تیم های قبلی خود کار کردم اما مولنستین با تمام آنها متفاوت است. او در هر جلسه تمرینی برنامه ای متفاوت برای بازیکنان خطوط سه گانه تیم در نظر می گیرد و با برنامه های تمرینی خود به ما می فهماند در طول هر بازی با چه موقعیت هایی روبرو خواهیم شد و چه باید بکنیم. ما تا به حال بازی های حساسی را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته ایم. به عنوان مثال من در بازی با چلسی موفق به گلزنی شدم: آانتونیو والنسیا سانتری کوتاه ارسال کرد و من بدون معطلی توپ را وارد دروازه کردم. اما این صحنه اصلا اتفاقی نبود. ما در هفته قبل از رویارویی با چلسی این حرکت را بارها و بارها تمرین کرده بودیم.”

فن پرسی در ادامه به جو صمیمی تمرینات منچستریونایتد اشاره کرد و گفت: “من هر روز با انرژی فراوان در تمرینات تیم شرکت می کنم چون بازیکنان از همان روز اول برخورد گرمی با من داشتند و من از همان روزهای اول حس می کردم در خانه مشغول تمرینم!”

۰ Comments