جایگزین مسیر

فورلان : هواداران باید در مورد مویس صبور باشند

by | بهمن , ۲۲ , ۱۳۹۲

مهاجم ملی پوش سابق منچستر یونایتد معتقد است که هواداران یونایتد باید در مورد مویس صبور باشند. فورلان از دیوید مویس حمایت کرد.

پایگاه هوادارا منچستر یونایتد – این مهاجم 34 ساله که بین سال های 2001 تا 2004 برای یونایتد بازی کرده است معتقد است که هواداران باشگاه باید در مورد مویس صبور باشند و به او فرصت دهند.

او در مصاحبه با دیلی تلگراف گفت : ” بازیکن ها ربات نیستند. آنها نیاز به زمان دارن تا تطبیق پیدا کنند. من فکر می کنم مویس همه چیز را درست خواهد کرد ولی هواداران باید صبور باشند. یونایتد باید به مربی هایش زمان بدهد. آنها باید فصل بعد قضاوت کنند. تا زمانی که طول بکشد مویس همه چیز را درست کند , این زمان امتیازی برای تیم های دیگر است. اکنون زمان آنهاست از فرصت استفاده کنند تا زمانی که یونایتد تغییر کند. “

فورلان منچستر یونایتد را در آگوست 2004 به مقصد ویارئال ترک کرد. بعد از دوران موفقیت آمیزی که در ویارئال داشت , آنجا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد و سپس به اینترناسیونال پیوست. فورلان در ایتالیا هم بود ولی تا حد زیادی ناموفق بود و به زودی به اینترناسیونال رفت. بعد از دو فصل حضور در پورتو آلگرو , در ماه پیش با کرزو اوزاکا قرارداد امضا کرد.

 

۰ Comments