جایگزین مسیر

فورلان: “یونایتد از رفتن دیماریا پشیمان خواهد شد”

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریوتایتد در ایران:

با وجود اینکه آنخل دیماریا اعلام کرده که در منچستر یونایتد می ماند اما برخی روزنامه ها از پیشنهاد پاریسن ژرمن سخن می گویند! دیگو فورلان، ستاره سابق تیم ملی اروگوئه که سابقه ی حضور در یونایتد را نیز دارد، در ستون خود در یک روزنامه پیرامون پیوستن دیماریا به یونایتد و حضور و رفتن او نوشت:

“من فکر می کردم او خرید فوق العاده ای برای منچستر یونایتد بود چرا که او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. اما از طرفی کمی متعجب بودم! همانطور که دوست خوب من، ریکلمه، به شما از دوران حضورش در بارسلونا زیر نظر فنخال گفت، مرد هلندی هرگز از هواداران بازیکنان آمریکای جنوبی به نظر نمی رسد.”

وی همچنین ادامه داد:

“دیماریا کار خود در انگلستان را همانند بازیکنی که ما در فصل ۲۰۱۳/۱۴ در رئال مادرید می شناختیم آغاز کرد. او کلاس بالای خود را به مخالفان نشان داد. مدافعان را آزار می داد، در اطراف ۱۸ قدم خطرناک بود و فضای زیادی از زمین را پوشش می داد. بازیکنان مستعد کمی مانند او وجود دارند که احساس کنند اگر بیشتر تلاش کنند بهتر می شوند”
“بازیکنان مانند ربات نیستند! اگر کارشان اشتباه است، لازم است مربیشان بفهمد که مشکل چیست. چیزی که او ارائه می دهد تقریبا متفاوت از سایر بازیکنان است.”
“اگر او برود یونایتد پشیمان خواهد شد. باید یک فصل دیگر به او فرصت داده شود تا خودش را ثابت کند. و یونایتد باید سعی کند او را بهتر درک کند و به او اطمینان کند.”
“مربیان و بازیکنان خوب همیشه موفق نمی شوند و هر بازیکنی متناسب با سیستم سفت و سخت نیست اما دیماریا ارزش ادامه دادن با او را دارد.”

آنخل دیماریا سی دقیقه بامداد یکشنبه در فینال کوپا آمه ریکا به میدان خواهد رفت.

۰ Comments