جایگزین مسیر

فوری : لوک شاو می خواهد به منچستریونایتد برود

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –

به نقل از منبع معتبر بی بی سی مدافع چپ جوان باشگاه ساوتهمپتون که هم اکنون در کمپ تمرینی تیم ملی انگلستان در برزیل به سر می برد در روز آخر لیگ به باشگاه ساوتهمپتون از علاقه اش برای پیوستن به منچستریونایتد سخن گفته است.

شاو در روز 11 ام می بعد از تساوی 1-1 برابر منچستریونایتد در جریان آخرین بازی لیگ در هتل به باشگاه گفته است که می خواهد به منچستریونایتد برود و در همان روز باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد 27 میلیون پوندی را به طور رسمی ارائه کرده است. ساوتهمپتون طی بیانیه ای اعلام کرد تا روی کار آمدن مربی جدید به بازیکنانش اجازه ترک باشگاه را نخواهد داد.

ریکی لمبرت مهاجم انگلیسی ساوتهمپتون با مبلغ 4 میلیون پوند به لیورپول ملحق شد و این باشگاه آنفیلدی تاکنون چندین پیشنهاد برای لالانا نیز فرستاده است. باشگاه ساوتهمپتون امیدوار است که مربی احتمالی بعدی آن ها (رونالد کومن) همچون پاچتینو که به تاتنهام رفته است موفق باشد.

لوک شاو به طور واضح موضع خود را مشخص کرده است. شاو از باشگاه خواسته است تا سریع آینده اش را مشخص کند و تا قبل از شروع جام جهانی قراردادش را ثبت کند. باشگاه ساوتهمپتون نیز در صورتی که شرایط مناسب باشد شاو را خواهد فروخت.

با توجه به منبع خبر می تونیم بگیم 100% خبر درسته . باشگاه قراره قبل از جام جهانی خوشحالمون کنه ؟؟؟

۰ Comments