جایگزین مسیر

فیل جونز:هیچ جایی خانه نمی شود

by | شهریور , ۴ , ۱۳۹۲

فیل جونز در مقاله ای اختصاصی برای سایت باشگاه, درباره این مسئله توضیح می دهد که چرا نمی تواند برای بازی روز دوشنبه با چلسی, اولین بازی خانگی فصل جدید صبر کند…

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هر چیزی در ارتباط با بازی کردن در الدترافورد, حس بخصوصی است; شما هر بار که قدم در زمین می گذارید, مو به تنتان سیخ می شود. ما به آن عادت کرده ایم اما چی کسی می داند بازیکنان دیگر تیم ها, هنگامی که وارد زمین می شوند, چه حسی دارند!

من هنوز اولین بازی خانگی که برای یونایتد انجام دادم را به خاطر می آورم و خارج شدن از تونل, احساس بی نظیری بود. قبل از آن بازی, تنها با بلکبرن به الدترافورد آمده بودم, بازی که ما 7 بر 1 باختیم. قدم گذاشتن بر آن میدان, در مقام بازیکن یونابتد, احساس بی نظیری است و لحظه ای که من هرگز فراموش نمی کنم. سرآلکس چند روز قبل از بازی, به من گفت که من بازی خواهم کرد, بنابراین, من کمی درباره ورودم به زمین و اینکه بازی چطور به پایان خواهد رسید و من چکار خواهم کرد, نگران بودم. اما پس از شروع بازی, طولی نکشید که من در تیم جا افتادم و ما بازی را 3 بر 0(برابر تاتنهام) بردیم, بنابراین, روز خوبی بود.

ما نمی توانیم برای اینکه شب دوشنبه به الدترافورد برگردیم و در برابر هوادارانمان دوباره بازی کنیم, منتظر بمانیم, آنها همیشه حمایت بی نظیری از ما کرده ند. و با چه بازی ما کارمان را شروع خواهیم کرد, برابر چلسی در خانه. هنگامی که برنامه بازی ها در آمد, این بازی ها, همان بازی هایی بودند که شما به دنبال آنها می گشتید, شما به فکر این بازی ها هستید. ما می دانیم که چلسی تیم خوبی است و مورینیو را در اختیار دارد, البته این مسئله کمی چاشنی بازی را بیشتر می کند, اما این چالشی است که ما از رویارویی با آن خوشحال هستیم.

برد هفته گذشته برابر سوانزی همه را تقویت کرد, بهترین اتفاق ممکن برای شروع لیگ بود. ما می دانیم که بازی ها سخت تر می شود, اما برد 4 بر 1 و خلق موقعیت های زیادی که ما ترتیب دادیم, نکته بسیار مثبتی بود. خوشبختانه ما می توانیم عملکردی مشابه برابر چلسی به نمایش بگذاریم. قهرمان لیگ بودن به ما اعتماد به نفس می دهد, اما شما نباید درباره فصل قبل فکر کنید. تمام تمرکز باید بر روی حرکت رو به جلو و تکرار این مسئله باشد. تیم های دیگری برای رسیدن به صدر جدول رقابت می کنند و ما می دانیم که باید دوباره در بهترین شرایط خود باشیم. من خود می گویم, ما آماده ایم.

۰ Comments