جایگزین مسیر

فیل جونز از تفکرات مویز دفاع کرد

by | شهریور , ۱۷ , ۱۳۹۲

فیل جونز به دیلی استار ساندی گفت که معتقد است دیوید مویز کارها را از آنجایی که سرآلکس فرگوسن در منچستریونایتد رها کرده ادامه می دهد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع انگلیسی گفت, سرمربی جدید یونایتد تلاش می کند تا بیشتر تیم به پاسکاری بپردازد اما آنها تغییر بسیار کمی نسبت به زمانی که سرآلکس فرگوسن بود, داشته اند.

تنها خرید بزرگ مویز, ماروان فلاینی بوده است و این مربی از تاکتیک و بازیکنانی مشابه به زمان فرگوسن که در فصل گذشته به میدان می رفتند, استفاده می کند.

جونز گفت: اگر صادقانه بگویم, من فکر نمی کنم تغییر زیادی صورت گرفته باشد. او تنها میزان بسیار کمی به تمرینات تیم چیزهایی افزوده است و با چیزهایی که از بازیکنان می خواهد تاثیر خود را گذاشته است — شاید ما کمی بیشتر به پاسکاری می پردازیم.

“اما تنها نظر او در بازی اجرا می شود و من فکر می کنم این دیدگاه او به خوبی جواب داده است. علاوه بر این مسئله, تغییر بزرگ چندانی صورت نگرفته است.”

“دیوید سرمربی بسیار با اشتیاقی است و او می خواهد دستاوردهای بزرگی برای باشگاه کسب کند. خوشبختانه, بازیکنان می توانند به او کمک کنند تا او به این هدف دست یابد.”

جونز همچنین درباره وین رونی و نقش مهم این بازیکن گفت: من فکر می کنم او بی نظیر است. او رهبری بزرگ در زمین بازی است. وین بازیکن بزرگی برای منچستریونایتد است و همیشه خواهد بود. او بازیکنی با استعدادی خاص است.

جونز اخیرا در تمرینات به طور تصادفی باعث صدمه دیدن وین رونی شده بود و این بازیکن به بازی حساس با لیورپول نرسید, خود فیل جونز نیز در بازی با لیورپول دچار مصدومیت قوزک پا شد و به همراه رونی بازی های ساس تیم ملی برابر مولداوی و اکراین را از دست دادند.

۰ Comments