جایگزین مسیر

فیل جونز به تمجید از اسطوره منچستریونایتد پرداخت

by | اسفند , ۱۲ , ۱۳۹۲

فیل جونز در آستانه بیست و سومین سالگرد حضور رایان گیگز با پیراهن یونایتد برای اولین بار, عکسی را در صفحه شخصی خود گذاشت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – 23 سال گذشت, از روزی که سر آلکس فرگوسن صفحه ای به تاریخ منچستریونایتد افزود. زمانی که او به رایان گیگز فرصت داد تا اولین بازی خود را در لیگ دسته اول انجام دهد, به عنوان بازیکن تعویضی به جای دنیس اروین مصدوم. از آن لحظه, گیگز دوران عظیم و غنی(از لحاظ تعداد بازی و جام هایی که کسب کرده است) از حضور یک بازیکن را در تاریخ فوتبال مدرن رقم زد. اکنون در 40 سالگی, او اسطوره ای زنده است که از دوران طلایی یونایتد باقی مانده است.

سخت است که تمام جام ها و افتخارات فردی او را نام برد, اما اجازه بدهید بگوییم که او 13 بار قهرمان لیگ برتر شده است, دو بار قهرمان لیگ قهرمانان( دو بار نیز در فینال لیگ قهرمانان شکست خورده است). یک جام در جام اروپا, 4 جام حذفی, 4 جام اتحادیه, 9 جام خیریه, یک جام بین قاره ای, یک جام باشگاه های جهان و یک سوپر کاپ اروپا.

او بازیکنی است که بیشترین تعداد بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را دارد. بسیاری از هم تیمی های قبلی او اکنون بازنشسته شده اند, اما احتمالا بهترین توصیف درباره رایان را امروز هم تیمی او فیل جونز به زبان آورد. زمانی که گیگز اولین بازی خود را انجام داد, جونز هنوز حتی به دنیا نیز نیامده بود اما اکنون آنها در زمین بازی با هم بازی می کنند.

من هنوز به دنیا نیامده بودم و گیگز در این روز در سال 1991 اولین بازی خود برای منچستریونایتد را انجام داد. چه اسطوره ای

تنها چیزی که ما می توانیم بگوییم: تبریک میگیم, رایان! سال ها تنها عدد هستند, کیفیت همیشگی است!

 

 

۰ Comments